کد خبر: 641884
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

واکنش نیمار به اتفاقات عجیب سوپرکلاسیکو/ وای اگر در این جهنم بودم!

فوق ستاره مصدوم الهلال به جو «داغ» ماراکانا واکنش نشان می‌دهد. نیمار مدعی است اگر در بازی پرحاشیه برزیل و آرژانتین حضور می‌داشت، صدمات زیادی می‌خورد اما از آن طرف می‌توانست کارهای بزرگی هم انجام دهد.

واکنش نیمار به اتفاقات عجیب سوپرکلاسیکو/ وای اگر در این جهنم بودم!
کد خبر: 641884
|
۱۴۰۲/۰۹/۰۱ ۱۸:۰۰:۰۰

برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در ماراکانا با نتیجه 1-0 مقابل آرژانتین شکست خورد. نیکلاس اوتامندی گل پیروزی را به ثمر رساند. دیدارهای بین رقبای قدیمی همیشه آتشین است، اما خشونت قبل از بازی در داخل استادیوم با حضور هواداران و پلیس برزیل به شکل دیوانه‌واری پیش رفت. نیمار به دلیل مصدومیت رباط صلیبی، بازی را از دست داد، اما ادعا کرد که اگر بازی می‌کرد هدف قرار می‌گرفت.

به گزارش اعتمادآنلاین، نیمار در استوری اینستاگرام خود گفت: «بازی خوب بود. یک سوپرکلاسیکوی داغ! قرار بود در آن بازی ضربه‌های زیادی بخورم، اما در عین حال قرار بود جهنمی را به هم بزنم.» نیمار در ماه اکتبر در حالی که برای برزیل بازی می‌کرد، تنها چند ماه پس از ترک پاری سن ژرمن برای پیوستن به تیم الهلال در لیگ برتر عربستان، دچار مصدومیت ACL شد.

هرج و مرجی که هنگام خواندن سرودهای ملی هرج و مرجی به راه افتاد از این رو بود که طرفداران برزیل و آرژانتین- که به طور منطقی از هم جدا نشده بودند- شروع به درگیری کردند. پس از آن پلیس برزیل چندین هوادار آرژانتینی را هنگام تلاش برای تحت فشار قرار دادن هواداران مجروح کرد. به همین دلیل لیونل مسی و هم‌تیمی‌هایش به سمت جایگاه رفتند تا امنیت هم‌وطنان خود را بررسی کنند. آرژانتین در نهایت اولین برد خارج از خانه خود را در مقابل برزیل در مقدماتی جام جهانی به دست آورد و سومین شکست متوالی را به رقیب سرسخت خود تحمیل کرد.

نیمار هنوز راه درازی برای بازگشت به میادین در پیش دارد، هرچند باید قبل از بازی بعدی برزیل در مرحله مقدماتی جام جهانی در سپتامبر سال آینده بازگردد. برزیل تاکنون فقط دو بازی از ۶ بازی مقدماتی‌اش را برده است اما توجه خود را به بازی دوستانه مقابل انگلیس در ومبلی در ماه مارس معطوف خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها