کد خبر: 641526
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۱۰:۲۵:۲۹
| |

یک استقلالی جانشین نوراللهی در تیم ملی شد

هافبک استقلال در تلاش برای بازگشت به ترکیب تیم ملی ایران مقابل ازبکستان است.

یک استقلالی جانشین نوراللهی در تیم ملی شد
کد خبر: 641526
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۹ ۱۰:۲۵:۲۹

روزبه چشمی پس از حضور امیر قلعه‌نویی در رأس کادر فنی تیم ملی ایران همواره در اردوها حضور داشته که در این مدت در هفت بازی هم به میدان رفته که پنج حضور ثابت و دو بازی تعویضی را تجربه کرده و در تمام آنها توانسته نمایش خوب و موثری داشته باشد، اما حالا در تمرینات دوباره باانگیزه ظاهر شده تا مقابل ازبکستان استفاده شود.

به گزارش ورزش سه، کاپیتان دوم استقلال که جزء بهترین‌های تیم صدرنشین لیگ برتر بوده و در خط میانی و دفاعی تیمش کم‌اشتباه ظاهر شده، در آخرین تقابل تیم ملی ایران مقابل ازبکستان در فینال تورنمنت کافا یکی از ۱۱ منتخب امیر قلعه‌نویی بود که حضور ۹۰ دقیقه‌ای در جریان پیروزی و قهرمانی ایران در آن رقابت‌ها داشت.

حالا روزبه چشمی پس از عدم انجام بازی در دیدار اخیر تیم ملی ایران مقابل هنگ کنگ، امیدوار است تا دوباره فرصت بازی برابر ازبکستان را در مرحله مقدماتی جام جهانی به دست بیاورد و یکی از نفرات منتخب قلعه نویی باشد.

روزبه چشمی که در اردوی قبلی تیم ملی و بازی مقابل اردن، از ابتدای نیمه دوم به جای احمد نوراللهی به زمین رفت و پس از آن هم برابر ازبکستان در ترکیب قرار گرفت، حالا در شرایطی که نوراللهی دیگر در اردو نیست، احتمالا به جمع نفرات اصلی برسد و در دیدار فردا حضور داشته باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها