کد خبر: 619634
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۱:۰۷:۱۴
| |

واکنش سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس

سعید عزت‌اللهی هافبک ایرانی وایله در واکنش به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس گفت: من هنوز ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله بولدکلوب قرارداد دارم. مسئولان و دست اندرکاران این باشگاه دانمارکی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند که هنوز موافقت نکرده‌ام.

واکنش سعید عزت‌اللهی به پیشنهاد استقلال و پرسپولیس
کد خبر: 619634
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ ۱۱:۰۷:۱۴

بدون کوچک‌ترین تردیدی پرمشتری‌ترین بازیکن این روزهای نقل و انتقالات تابستانی لیگ برتر کشورمان سعید عزت اللهی است. هافبک شماره ۶ یا به قول امیر قلعه‌نویی باتعصب تیم ملی کشورمان که این روزها هم استقلال و هم پرسپولیس را خواهان خود می‌بیند.

به گزارش خبرورزشی، سعید عزت اللهی فوتبالیست خوش‌اخلاق و انزلی‌چی تیم ملی کشورمان در گفت‌وگویی کوتاه در این رابطه اظهار داشت: «در روزهای اخیر دوستان خبرنگار زیادی با من تماس گرفته و در رابطه با پیشنهاد استقلال و پرسپولیس سؤالاتی پرسیدند. این عزیزان برای من قابل احترام هستند و لطف دارند اما واقعا در شرایطی نیستم که بخواهم مصاحبه‌ای انجام دهم.»

وی ادامه داد: «فقط همین قدر بگویم که خبرخاص و رسمی نیست اما محض اطلاع باید بگویم در حال حاضر درگیر تعطیلات هستم. پس از پشت سر گذاشتن یک فصل سنگین و سپس اردوی تیم ملی و تورنمنت کافا، نیاز به استراحت و تجدید قوا دارم. بنابراین خیلی درگیر پیشنهادات و این مسائل نشدم و استراحت می‌کنم.»

هافبک لژیونر تیم ملی کشورمان در خصوص پیشنهاد دو غول فوتبال ایران نیز تصریح کرد: «استقلال یا پرسپولیس؟ در همین حد بدانید که من هنوز ۶ ماه دیگر با باشگاه وایله بولدکلوب قرارداد دارم. مسئولان و دست اندرکاران این باشگاه دانمارکی پیشنهاد تمدید قرارداد داده‌اند که هنوز موافقت نکرده‌ام. باید به دانمارک برگردم و در خصوص پیشنهادات تیم‌های ایرانی با آنها صحبت کنم و ببینم نظرشان چیست؟ انشاالله باید ببینم در ادامه چه اتفاقی خواهد افتاد.»

نکته؛ سعید عزت اللهی در گفت و گوی اختصاصی خود با خبرورزشی پیشنهادات دو تیم پرطرفدار استقلال و پرسپولیس را نه تأیید کرد و نه تکذیب و به نظر می رسد اگر بتواند رضایت باشگاه دانمارکی را جلب کند پیراهن شماره ۶ آبی یا قرمز را در فصل آینده برتن خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها