کد خبر: 641338
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۵:۰۷
| |

اتهام سنگین روزنامه دولت به علیرضا بیرانوند با یک گاف محاسباتی/ چه‌طور قید پیشنهاد ۹۰میلیاردی استقلال را زده اما سرِ ۲میلیارد تومان در پرسپولیس دعوا دارد؟

روزنامه دولت معتقد است دروازه‌بانی که ادعا می‌کند ۶۰میلیارد به تیم سابقش تخفیف داده، ممکن نیست به خاطر دریافت نکردن ۲میلیارد تومان آپشن به تصمیم مدیریت اعتراض کند.

اتهام سنگین روزنامه دولت به علیرضا بیرانوند با یک گاف محاسباتی/ چه‌طور قید پیشنهاد ۹۰میلیاردی استقلال را زده اما سرِ ۲میلیارد تومان در پرسپولیس دعوا دارد؟
کد خبر: 641338
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۷ ۲۲:۴۵:۰۷

روزنامه ایران ورزشی در صفحه استقلال شماره امروز خود درباره اعتراض بازیکنان پرسپولیس به‌ویژه علیرضا بیرانوند نوشت:

اتفاقات اخیر در باشگاه پرسپولیس و اعتراض بازیکنان این تیم به پرداخت‌نشدن بخشی از آپشن‌های قراردادشان توسط مدیریت، نگاه استقلالی‌ها را نیز به سمت سوی خود جلب کرده است. در این میان بیشتر رفتار بیرانوند زیر ذره‌بین قرار گرفته است؛ دروازه‌بانی که پیش از شروع فصل با استقلال وارد مذاکره شد و طی فرایندی فرسایشی و هدفدار دوباره با باشگاه پرسپولیس قرارداد بست. آن‌زمان بیرانوند مدعی بود از باشگاه استقلال ۹۰میلیارد تومان پیشنهاد دارد، بماند که مدیران استقلال چنین پیشنهادی را رد کردند اما بعد از این‌که بیرو به استقلال نیامد، ادعا کرد با دریافتی ۲۰میلیارد تومان به پرسپولیس بازگشته است.

این ادعا نیز مورد پذیرش قرار نگرفت چرا که معقول نبود دروازه‌بانی که به قول خودش ۹۰ میلیارد از استقلال پیشنهاد داشته ناگهان با پیشنهاد ۲۰ میلیاردی به تیم خودش بازگردد و از خیر ۶۰میلیارد تومان بگذرد. بی‌تعارف نه آن پیشنهاد ۹۰میلیارد تومانی را می‌شود مورد تأیید قرار داد و نه ۲۰میلیارد دستمزدی که بیرانوند مدعی است بعد از به بن‌بست رسیدن مذاکرات با استقلال از پرسپولیس دریافت کرده است.

همه این موارد وقتی بیشتر زیر سوال می‌رود که می‌بینیم آقای شماره یک تنها به خاطر دریافت نکردن ۲میلیارد تومان از آپشن‌های قراردادش جار و جنجال اخیر را به راه انداخته و در متن اعتراض‌ها به مدیریت باشگاه پرسپولیس قرار گرفته است. به واقع اگر بیرانوند این‌قدر سخاوتمند است که پیشنهاد به قول خودش ۹۰میلیاردی استقلال را رد می‌کند و حاضر می‌شود با ۲۰میلیارد تومان پیراهن پرسپولیس را دوباره بر تن کند، نباید به خاطر ۲میلیارد تومان آپشن قرارداد این‌چنین اعتراض کند.

اگر همه این اعداد را صحیح بدانیم، دروازه‌بانی که ۶۰میلیارد به تیم سابقش به اصطلاح تخفیف داده، چطور ممکن است که به خاطر دریافت نکردن ۲میلیارد تومان آپشن به تصمیم مدیریت اعتراض کند!؟ همه این موارد سراسر تناقض نشان می‌دهد این وسط اخبار و اطلاعات درستی در اختیار افکار عمومی قرار نگرفته و به‌واقع اگر بخواهیم به ماجرا درست نگاه کنیم بیرانوند دروازه‌بانی نیست که به سادگی از خیر ۹۰میلیارد بگذرد و ناگهان با ۶۰میلیارد کمتر با پرسپولیس تمدید کند.

رفتار اخیر بیرانوند و اعتراض به دریافت نشدن آپشن قراردادش تمام آن سناریوهای ساختگی تخفیف بزرگ به پرسپولیس بعد از پیشنهاد عجیب استقلال را زیر سوال برده است. به‌راستی باید کدام حرف بیرانوند را باور کنیم!؟ پیشنهاد ۹۰میلیاردی استقلال؟ قرارداد ۲۰میلیاردی با پرسپولیس یا اعتراض به پرداخت نشدن ۲میلیارد تومان از آپشن قرارداد!؟

از نکات قابل توجه در این مطلب که در صفحه مخصوص تیم استقلال منتشر شده، یک اشتباه محاسباتی است که اختلاف دو عدد ۹۰ و ۲۰ چندین بار ۶۰ منظور شده است. هرچند جان کلام آن مشخص بوده و اتهام به بیرانوند این است که نه از استقلال پیشنهاد ۹۰میلیاردی داشته، نه با پرسپولیس قرارداد ۲۰ میلیاردی بسته و نه مشکل کنونی‌اش با مدیریت سرخ‌ها بر سر ۲میلیارد تومان است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها