کد خبر: 640783
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۱:۴۵:۲۳
| |

آینده مهاجم پرسپولیس به جنگ روسیه - اوکراین بستگی دارد!

شهاب زاهدی که این روزها با نمایش‌های دور از انتظار و اخراج در دیدار پرسپولیس - سپاهان مورد انتقاد است، احتمال دارد زمستان یا پایان فصل به تیم اوکراینی برگردد.

آینده مهاجم پرسپولیس به جنگ روسیه - اوکراین بستگی دارد!
کد خبر: 640783
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۳ ۱۱:۴۵:۲۳

هند عجیب و اخراج شهاب زاهدی در واپسین دقایق بازی با سپاهان باعث شد گزارشگر مسابقه مهاجم پرسپولیس را به طنز با مارادونا مقایسه کند!

به گزارش خبرورزشی، این روزها یحیی گل‌محمدی و شاگردانش با شدیدترین انتقادات از سوی کارشناسان، پیشکسوتان و حتی هواداران پرسپولیس مواجه شده‌اند. یکی از این بازیکنان که با بیشترین انتقادات مواجه شد شهاب زاهدی است که یک موقعیت نسبتا خوب را در این بازی از دست داد و در نهایت اخراج شد.

تابستان گذشته شهاب زاهدی مهاجم پیشین تیم پوشکاش آکادمیا مجارستان به پرسپولیس پیوست. زاهدی در گذشته سابقه بازی برای پرسپولیس را دارد و پس از حدود 5 سال بازی در اروپا بار دیگر به این تیم بازگشت. نکته جالب این که قرارداد شهاب زاهدی یک ساله بسته شد و برای خیلی‌ها این سؤال پیش آمد که چرا یک ساله؟

باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه‌ای درباره قرارداد یک ساله شهاب زاهدی با این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد. در این بیانیه آمده بود؛ در فعالیت نقل و انتقالاتی تابستانی، شهاب زاهدی، اولین بازیکن جذب شده برای فصل جدید رقابت‌ها بود. اشتیاق بازیکن سابق تیم و آکادمی باشگاه برای حضور دوباره در پرسپولیس، شرایط را برای این انتقال تسهیل کرد. با این وجود امکان عقد قرارداد طولانی‌تر برای بیش از یک سال وجود نداشت. انتقاد گمراه‌کننده از یک ساله بودن این قرارداد در بعضی محافل در حالی صورت گرفته است که این بازیکن فقط برای قرارداد یک ساله مجوز داشت. این مجوز از سوی فدراسیون بین‌المللی فوتبال بعد از شروع جنگ اوکراین و روسیه برای بازیکنان شاغل در لیگ این دو کشور صادر شد و با ادامه جنگ، هر ساله و هر بار به مدت یک‌سال تمدید می‌شود.

شهاب زاهدی هم تحت قرارداد با باشگاه اوکراینی زوریا لوهانسک است و مجوز یک ساله برای عقد قرارداد با پرسپولیس یا هر باشگاه دیگر داشت. عقد قرارداد برای مدت طولانی‌تر هم فاقد اعتبار و هم تخلف به حساب می‌آمد.  همچنین خارج از موضوع شهاب زاهدی، هواداران پرسپولیس باید بدانند با توجه به ابلاغ دستورالعمل ناظر بر قراردادهای باشگاه ‌با بازیکنان که از این فصل در حال اجرا است، در عمل قراردادهای یک ساله با بازیکنان در صورت رعایت پاره‌ای شرایط از سوی باشگاه‌ها به صورت خودکار و یک طرفه قابل تمدید هستند. در واقع بر اساس مقررات جدید، قراردادهای یک ساله در عمل در حکم قراردادهای دو ساله هستند.

حالا باید دید آیا شهاب زاهدی تا پایان قراردادش در پرسپولیس می‌ماند یا اینکه در نقل و انتقالات زمستانی از این تیم جدا خواهد شد؟

عملکرد مهاجم اول پرسپولیس در ادامه فصل می تواند پاسخ خوبی به این پرسش بدهد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها