کد خبر: 640453
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۳۵:۰۱
| |

گاف فدراسیون طلای نیمه ماراتن آسیا را از ایران گرفت

طلای بخش تیمی نیمه ماراتن قهرمانی آسیا در حالی که باید به ایران می رسید بر اثر اشتباه یا شیطنت از دست رفت.

گاف فدراسیون طلای نیمه ماراتن آسیا را از ایران گرفت
کد خبر: 640453
|
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ ۱۰:۳۵:۰۱

مسابقات نیمه ماراتن قهرمانی آسیا روز گذشته در حالی در دوبی امارات برگزار شد که نمایندگان کشورمان (محمدجعفر مرادی، صابر چرخی و منصور بیات) در بخش انفرادی نتوانستند صاحب مدال شوند، اما نکته عجیب در بخش تیمی بود که تیم ایران با توجه به اینکه هر سه نفر در میان ۱۰ نفر اول بودند، طبق قانون باید قهرمان می‌شد، اما از آنجا نام ایران در بخش تیمی قرار نگرفته بود، مسوولان برگزاری تیم هند را به عنوان قهرمان معرفی کردند.

به گزارش فارس، هادی سپهرزاد، مدیر تیم های ملی دوومیدانی در مورد اینکه چرا فدراسیون در بخش تیمی ثبت نام نکرده بود گفت: ما در ابتدا قرار بود یک نفر را اعزام کنیم، اما اصرارها باعث شد دو نفر دیگر را ثبت نام کنیم و در بخش تیمی هم حضور داشته باشیم. ما اسامی را در قالب نامه و به عنوان تیم ایران معرفی کردیم، اما متاسفانه مسوولان برگزاری مسابقات فقط در بخش انفرادی ایران را قرار دادند.

وی ادامه داد: از آنجاکه دبیرکل آسیا یک هندی و است و تیم ما هم موفق شده بود، هند را بگیرد، مطمئنا شیطنت هایی در این زمینه صورت گرفته است. این در حالی است که اصرار خود آنها بود که یک تیم از ایران بیاید در صورتی که ما می‌خواستیم فقط یک نماینده داشته باشیم.

سپهرزاد عنوان کرد: وقتی ما در نامه اعلام می کنیم که «تیم ایران» در مسابقات حضور خواهد داشت، چه دلیلی دارد که نخواهیم برای بخش تیمی ثبت نام کنیم؟ ما مستندات خود را به کنفدراسیون آسیا و حتی اتحادیه جهانی فرستادیم و اعتراض کرده‌ایم. شاید اگر ما در رده دوم قرار می گرفتیم و هند اول می‌شد این داستان ها به وجود نمی‌آمد و ایران را در بخش تیمی هم قرار می‌دادند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها