کد خبر: 638310
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۲:۱۵:۵۷
| |

کارهای استقلال قدیمی و نخ‌نما شده است/ روی ۸ صحنه مشکوک که بسیاری از آن‌ها واضح بود چه اتفاقی افتاد؟

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم اراک به بیانیه استقلال واکنش نشان داد.

کارهای استقلال قدیمی و نخ‌نما شده است/ روی ۸ صحنه مشکوک که بسیاری از آن‌ها واضح بود چه اتفاقی افتاد؟
کد خبر: 638310
|
۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ۲۲:۱۵:۵۷

روح‌الله اصغری در خصوص دیدار آلومینیوم مقابل استقلال، اظهار کرد: ابتدا جا دارد از همه هواداران عزیز تیم که زحمت کشیدند و از اراک به استادیوم آزادی آمدند، تشکر کنم. درباره مباحث فنی مجتبی حسینی صحبت‌های لازم را انجام داد، اما در خصوص مباحث داوری لازم است چند نکته یادآور شوم.

به گزارش فارس، وی افزود: با وجود اینکه سید رضا مهدوی، داور مسابقه در دیدار هفته اول فصل گذشته لیگ‌برتر یک اشتباه فاحش و منجر به گل حریف در دیدار آلومینیوم مقابل هوادار انجام داد ولی ما هیچ واکنشی نسبت به انتخاب دوباره‌اش برای بازی حساس آلومینیوم و استقلال نداشتیم. آن دیدار و اشتباهات را یک اتفاق می‌دانستیم اما دیروز در ورزشگاه آزادی یک داستان متفاوت دیدیم.

مدیر تیم فوتبال آلومینیوم تصریح کرد: مگر می‌شود در ۸ صحنه مشکوک که بسیاری از آن‌ها واضح و مشخص بود، تصمیم‌های بحث‌برانگیز داوری تا این اندازه اتفاق بیفتد و علیه آلومینیوم چند اشتباه متوالی صورت بگیرد؟ واقعا تشخیص یک سری از صحنه‌ها برای هر بیننده‌ای راحت بود، چه برسد به یک داور لیگ برتری!

اصغری گفت: متاسفانه پس از پایان بازی شاهد بودیم سرمربی و برخی بازیکنان تیم حریف نسبت به داوری معترض شدند و باشگاه استقلال نیز بیانیه صادر کرده که واقعا ما شگفت‌زده شدیم! این کارها واقعا قدیمی و نخ‌نما شده و همه دیدند چه تیمی از داوری سود برد و چه تیمی متضرر شد.

وی افزود: فدراسیون فوتبال و به‌ویژه کمیته محترم داوران می‌توانند شهادت بدهند که باشگاه آلومینیوم همواره با وجود اشتباهات در دیدارهای متعدد، تغییر کمک‌داوران در دیدار برابر مس رفسنجان و ... هیچ اعتراض مکتوبی نداشت، اما در مسابقه دیروز مقابل استقلال ناعدالتی محض اتفاق افتاد که امیدوار به رسیدگی هستیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها