کد خبر: 636730
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۰۹:۳۵:۱۲
| |

واکنش رسانه‌های قطری و عربی به تحقیر تیم کی‌روش برابر ایران

شکست سنگین تیم ملی فوتبال قطر برابر ایران در تورنمنت اردن در رسانه‌های عربی و قطر واکنش‌هایی به همراه داشت و قطری‌ها از بازی بسیار خوب ایران در این بازی سخن به میان آوردند.

واکنش رسانه‌های قطری و عربی به تحقیر تیم کی‌روش برابر ایران
کد خبر: 636730
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۶ ۰۹:۳۵:۱۲

تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در فینال تورنمنت اردن به مصاف هم رفتند که این بازی در نهایت با شکست سنگین قطر به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، تیم ملی  فوتبال ایران در نیمه دوم این بازی عملکردی توفانی داشت و توانست با ۴ گل قطر را در هم کوبد و با شایستگی قهرمان این رقابت چهار جانبه شود.

شکست تحقیر آمیز قطر در این بازی دوستانه در رسانه های عربی و به ویژه قطری بازتاب داشت که در این گزارش به آن می پردازیم:

روزنامه الوطن قطر

"تیم ملی در آزمون ایرانی بازنده شد؛فروپاشی ۱۰ دقیقه ای"

روزنامه الوطن قطر در واکنش به شکست سنگین شاگردان کی روش نوشت: تیم ملی فوتبال قطر شکست سنگینی را برابر ایران متحمل شد.این بازی که در فینال تورنمنت اردن برگزار شد با ۴ گل به سود ایران به پایان رسید. بازی در سطح متوسطی برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران در بیشتر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت. ایران در همان ابتدای بازی نشان داد که به دنبال پیروزی است این درحالی است که کی روش تیمش را با همان تفکر همیشگی یعنی بازی دفاعی به میدان فرستاد. این تاکتیک در نیمه نخست جواب داد اما در نیمه دوم برابر توفان ۱۰ دقیقه ای ایران ناکام ماند و در نهایت با ۴ گل شکست خورد.

روزنامه الرای

"فروپاشی عجیب قطر برابر ایران"

این روزنامه سرشناس قطری نوشت:  تیم ملی فوتبال قطر متحمل شکستی عجیب برابر ایران شد و در ۱۰ دقیقه به شکل عجیبی از هم گست و ۴ گل دریافت کرد.در نیمه نخست باوجود آنکه در بیشتر دقایق بازی ایران کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت اما قطر عملکرد خوبی در کارهای دفاعی داشت و دروازه خود را بسته نگه داشت.در نیمه دوم هم ایران کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و به دنبال کسب پیروزی بود این درحالی بود که قطر به دنبال بازی دفاعی بود تا اینکه کنعانی زادگان در دقیقه ۶۹ قبل دروازه ها را باز کرد و گل نخست رابه ثمر رساند و بعد از این گل بود که خط دفاعی قطر فرو پاشید و گل های دیگر را دریافت کرد.

سایت عربی کوره

" فروپاشی قطر در ۱۰ دقیقه برابر ایران"

این سایت عربی نوشت: قطر در تورنمنت اردن با شکست سنگین برابر ایران به قرار گرفتن در رده دوم اکتفا کرد. تیم ملی فوتبال ایران با دبل کنعانی زادگان و گلزنی جهانبخش و سردار آزمون توانست در بازی فینال با ۴ گل به پیروزی برسد. ایران در بیشتر دقایق بازی کنترل توپ و میدان را در اختیار داشت و اصرار این تیم به پیروزی از همان ابتدا مشخص بود.

کوره در ادامه نوشت: کارلوس کی روش مثل همیشه بازی دفاعی را در دستور کار خود قرار داد. برنامه و تاکتیک او در نیمه نخست جواب داد و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید اما تیم کی روش در نیمه دوم نتوانست جلوی توفان ایران را بگیرد. تاکتیک قطر در نیمه دوم تنها در ۱۰ دقیقه از هم فروپاشید و تیم در نهایت با ۴ گل شکست خورد.

استاد الدوحه

" شکست سنگین عنابی پوشان"

این روزنامه قطری در واکنش به شکست شاگردان کی روش نوشت: تیم ملی فوتبال قطر شکست سنگین را برابر ایران متحمل شد و با ۴ گل برابر ایران شکست خورد. نیمه نخست بازی سریع بود و یران خیلی زود فشار آورد و در دقیقه ۱۶ نخستین موقعیت جدی خود را توسط طارمی خلق کرد. قطر در نیمه نخست تلاش کرد تا جلوی حملات ایران را بگیرد و از سمت چپ خود روی دروازه ایران موقعیت ایجاد کند. در نیمه دوم خط دفاعی قطر نمایش ناامید کننده ای داشت و ایران توانست ۴ گل به ثمر رساند تا پیروزی این بازی حساس شود.

السومریه

" ایران با شکست قطر قهرمان شد"

این روزنامه عراقی نوشت: تیم ملی فوتبال ایران پیروزی قاطعی را برابر قطر به دست آورد. در فینال تورنمنت اردن دو تیم ایران و قطر به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۴ بر صفر ایران به پایان رسید تا این تیم عنوان قهرمانی را به دست آورد. در بازی رده بندی هم عراق با شکست تیم میزبان در ضربات پنالتی در رده سوم قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها