کد خبر: 636334
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۸:۱۰:۵۳
| |

بازیکن استقلال: تلاش می‌کنم به پرسپولیس بروم/ ببخشید نباید خوشحالی می‌کردم!

مهاجم سابق پرسپولیس روز گذشته دومین گل خود در رقابت‌های لیگ یک برای استقلال ملاثانی به ثمر رساند.

بازیکن استقلال: تلاش می‌کنم به پرسپولیس بروم/ ببخشید نباید خوشحالی می‌کردم!
کد خبر: 636334
|
۱۴۰۲/۰۷/۲۳ ۱۸:۱۰:۵۳

احسان علوان‌زاده، مهاجم سابق پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان، روز گذشته و در جدال با تیم سابقش گل زیبایی را به ثمر رساند و باعث شد شاگردان سلیمانی با امتیاز به خانه بازگردند.

به گزارش ورزش سه، علوان‌زاده درخصوص شرایط بازی و حضور مجدد در مسجدسلیمان گفت: دربی دیروز یک بازی بسیار خوب و تهاجمی بود و هر دو تیم در سطح بالایی بازی کردند، می‌توانستیم برنده بازی باشیم؛ ولی این اتفاق نیفتاد. ما در ضربات آخر کمی بی‌دقت بودیم و اگر کمی شانس با ما یار بود، سه امتیاز را کسب می‌کردیم و با دست پر به خانه بازمی‌گشتیم.

وی افزود: یک خسته نباشید هم به تیم نفت مسجدسلیمان بابت تیم خوبی که دارند می‌گویم، گل دیروز هم تقدیم به شهید ابراهیم هادی کردم و بعد از گل من تحت تاثیر بازی قرار گرفتم و نباید خوشحالی می‌کردم چون نفت تیمی بود که سکوی پرتاب من بود و از آنجا به پرسپولیس رفتم و از این تریبون از هواداران مسجدسلیمانی عذرخواهی می‌کنم و در ادامه برای این تیم آرزوی موفقیت دارم.

هافبک استقلال ملاثانی ادامه داد: این فصل خدا را شکر تا اینجای کار خوب بوده و توانستم ۲ گل به ثمر برسانم، ولی باید تلاش بیشتری داشته باشم تا به جایگاه خودم برگردم، امسال لیگ یک سطح بالایی دارد و تمام بازی‌ها سخت هستند ما باید بتوانیم به عنوان یک تیم مدعی به جدول برگردیم و بازی‌ها را با پیروزی به پایان بگذاریم و خود را به جمع مدعیان بالانشین جدول برسانیم.

او در ادامه گفت: حضور در پرسپولیس یکی از اتفاقات خوب زندگی من بود و کار کردن با آقای برانکو که من از ایشان نکات زیادی یاد گرفتم و همیشه به بنده لطف داشتند در آن مقطع سن کمی داشتم و نتوانستم توانایی‌های خودم را به نمایش بگذارم و آن زمان پرسپولیس در بهترین حالت ممکن قرار داشت، ان‌شاءالله با بازی‌های خوب بتوانم دوباره به لیگ برتر و پرسپولیس بازگردم.

علوان‌زاده در پایان گفت: من با مربیان ایرانی زیادی کار کردم و از فن بالایی برخوردار هستند و باید به آنان اعتماد بیشتری بشود، در آخر هم تشکر می‌کنم از هم‌تیمی‌های عزیزم که از من حمایت می‌کنند و امیدوارم مسئولین استان خوزستان به تیم ما نگاه بیشتری داشته باشند و کمک حال این تیم باشند چون این تیم سکوی پرتاب بازیکنان خوزستانی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها