کد خبر: 635750
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۸:۴۰:۰۰
| |

علیرضا جهانبخش، کاپیتان تیم ملی:

رد پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ عربستان تصمیم درستی بود/ طارمی هم پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی ایران درباره پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ عربستان گفت: خب نرفتم و آن را رد کردم. چون در تمام این‌ سال‌ها هیچوقت مسائل مالی برایم اهمیت نداشت.

رد پیشنهاد یکی از تیم‌های لیگ عربستان تصمیم درستی بود/ طارمی هم پیشنهاد عربستانی‌ها را رد کرد
کد خبر: 635750
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۹ ۱۸:۴۰:۰۰

ستاره ایرانی تیم فاینورد هلند گفت: تصمیم شخصی طارمی بود که به عربستان نرود. همانطور که من چنین تصمیمی گرفتم و به نظر هم من و هم او تصمیم درستی گرفتیم.

به گزارش ایرنا، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران درباره پیشنهاد از یکی از تیم‌های لیگ عربستان گفت: دو سه پیشنهاد از اروپا داشتم. از لیگ فرانسه دو پیشنهاد داشتم. از همین هلند یکی دو تیم خیلی جدی با من حرف زدند. پیشنهاد وسوسه‌کننده من اما از لیگ عربستان بود. پیشنهادی که شاید خیلی‌ها رد نمی‌کردند. 

وی در رابطه با اینکه دستمزد پیشنهادی او چقدر بوده است، گفت: مبلغ پیشنهادی عربستانی‌ها از سه سال حضورم در فاینورد بیشتر می‌شد اما خب نرفتم و آن را رد کردم. چون در تمام این‌ سال‌ها هیچوقت مسائل مالی برایم اهمیت نداشت. 

جهانبخش افزود: لیگ عربستان به درجه‌ای رسیده که همه دنیا به آن احترام می‌گذارند. در این برهه اما تصمیم گرفتم به عربستان نروم. به عقب هم برگردم دوباره این تصمیم را می‌گیرم.

وی در خصوص اینکه طارمی هم پیشنهاد عربستانی ها را رد کرد، گفت: تصمیم شخصی مهدی بود که به عربستان نرود. همانطور که من چنین تصمیمی گرفتم. به نظر من تصمیم درستی گرفت. چون او خوب می‌داند دارد چکار می‌کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها