کد خبر: 634984
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۱:۲۵:۲۸
| |

محرومیت سنگین ساپینتو پس از درگیری باورنکردنی!

پس از درگیری شدید ریکاردو ساپینتو با مربی، داور و هوادار، او به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.

محرومیت سنگین ساپینتو پس از درگیری باورنکردنی!
کد خبر: 634984
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۵ ۱۱:۲۵:۲۸

جنجال های تمام نشدنی و البته باورنکردنی ریکاردو ساپینتو به قبرس نیز کشیده شد و حالا سرمربی سابق استقلال به دلیل محرومیت سنگین و چهار ماهه، در آستانه اخراج از آپوئل قرار دارد.

به گزارش ورزش سه، داستان به دیدار دو هفته پیش آپوئل در زمین آنورتوسیس برمیگردد. زمانیکه آپوئل در وقت های تلف شده، گل تساوی را دریافت کرد و ریکاردو ساپینتو به برخی مسائل از جمله داوری و اتفاقات رخ داده روی نیمکت حریف معترض بود.

این درگیری ها تا تونل رختکن کشیده شد. ساپینتو متهم شده بود که ضربه ای را به بدن یانیس اوکاس، کمک مربی حریف وارد کرده و با گرفتن شانه های دیمیتریس کومیس، داور چهارم بازی، ضمن هل دادنش، با لحن بسیار تهاجمی با وی صحبت کرده است.

نکته عجیب اینکه در پایان دیداری که با تساوی یک – یک به پایان رسید، ساپینتو در نشست خبری پس از بازی نیز با یکی از هواداران تیم حریف و سرمربی آنورتوسیس درگیر شد تا اینگونه سرمربی پرتغالی به دلیل رفتارهای عجیبش، به صورت موقت از حضور روی نیمکت تیم محروم شود.

حالا روز گذشته و پس از بررسی همه جانبه این پرونده، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قبرس نظر نهایی خود را درخصوص سرمربی جنجالی آپوئل صادر کرد و ریکاردو ساپینتو به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.

گفته می شود به دلیل این محرومیت سنگین، ریکاردو ساپینتو به زودی از آپوئل اخراج می شود تا او ظرف چند ماه و به دلیل محرومیت های سنگین ناشی از درگیری در زمین مسابقه، شغلش را در استقلال و آپوئل از دست بدهد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها