کد خبر: 634592
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۷:۰۶
| |

اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد به مجلس کشید/ پای تیم اصفهانی ایستاده‌ایم

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای استیفای حقوق تیم سپاهان به صورت جدی به این موضوع ورودخواهند کرد.

اتفاقات بازی سپاهان و الاتحاد به مجلس کشید/ پای تیم اصفهانی ایستاده‌ایم
کد خبر: 634592
|
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ ۱۰:۴۷:۰۶

حسینعلی حاجی‌دلیگانی عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای استیفای حقوق تیم سپاهان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال آسیا به صورت جدی به این موضوع ورود خواهند کرد.

به گزارش ایمنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی افزود: دوشنبه شب علی‌رغم حضور پرشور هواداران تیم سپاهان، تیم الاتحاد عربستان در رفتاری غیرحرفه‌ای و دور از اخلاق با بهانه‌های واهی از مصاف با سپاهان انصراف داد اما هواداران سپاهان با متانت با این اقدام برخورد کردند.

او گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در راستای استیفای حقوق تیم سپاهان به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتبال آسیا به‌صورت جدی به این موضوع ورود خواهند کرد، در حال حاضر قرار است برای بررسی ابعاد و پیگیری‌های حقوقی این ماجرا نشستی در کمیسیون‌های امنیت ملی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با حضور مسئولان ورزشی کشور، برگزار شود.

عضو کمیسیون حقوقی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: پای حقوق تیم سپاهان ایستاده‌ایم و به هیچ‌کس اجازه نمی‌دهیم بخواهد به قهرمان ملی مردم ایران توهین کند و در این راستا از مسئولان مربوطه خواستاریم از تمام ابزارهای حقوقی برای احقاق حقوق و اعاده حیثیت مردم اصفهان استفاده کنند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها