کد خبر: 633867
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۷:۵۰:۵۵
| |

امباپه در پاریس می‌ماند!

الخلیفی گفت: کیلیان امباپه بازیکن پی‌اس‌جی است. او این باشگاه را دوست دارد.

امباپه در پاریس می‌ماند!
کد خبر: 633867
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۷:۵۰:۵۵

ناصر الخلیفی در مصاحبه با رسانه لهستانی Meczyki درباره مسائل جنجالی‌ای که این باشگاه با آن مواجه بوده صحبت کرد. در صحبت‌های الخلیفی مطالبی مطرح شده که احتمالا جنجالی خواهد شد.

به گزارش ورزش سه، برای مثال الخلیفی می‌گوید درباره سوپرلیگ با رئیس بارسا، خوان لاپورتا، شخصا صحبت کرده و این پروژه را جوک می‌داند. رئیس پاری سن ژرمن می‌گوید سوپرلیگ قبل از اینکه بخواهد به مراحل اجرایی برسد مرده به دنیا آمد. او درباره رابطه پرتنشی که امسال تابستان با کیلیان امباپه داشت هم گفت از ستاره فرانسوی کاملا راضی است.

وقتی از رئیس پی‌اس‌جی درباره تنش‌هایی که بین او و دو باشگاه بزرگ اسپانیایی ایجاد شده بود پرسیده شد او در پاسخ گفت: "این دو باشگاه می‌دانند که من هیچوقت از آنها اسم نبرده‌ام، حتی در جلسات خصوصی. من همیشه این توصیه را به آنها کرده‌ام که به ECA  (اتحادیه باشگاه‌های اروپا) برگردند و هر وقت بخواهند در به رویشان باز است. بیایند و به خانواده ملحق شوند. ما به آنها خوشامد می‌گوییم. آنها راه دیگری ندارند. من مخالف بارسا یا رئال مادرید نیستم. من به عنوان یکی از مسئولان اتحادیه باشگاه‌های اروپا هیچ باشگاهی را حذف نخواهم کرد و کنار نخواهم گذاشت. من کلا اخلاقی دارم که از دعوا و بحران خوشم نمی‌آید. در دیداری خصوصی با خوان لاپورتا همین حرف‌ها را گفتم. اگر آنها می‌خواهند بجنگند، با خودشان بجنگند. ما دیگر درباره این موضوع وقت‌مان را تلف نمی‌کنیم چون کارهایی داریم که باید انجام بدهیم. ما به دنبال پیشرفت و توسعه هستیم و سوپرلیگ امروز یک جوک است. پروژه‌ای که قبل از اجرایی شدن مرده به دنیا آمد".

رئیس قطری پاری سن ژرمن در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است قرارداد کیلیان امباپه با باشگاهش تمدید شود، بدون اشاره به جزئیات صحبت‌هایی مطرح کرد که نشان می‌دهد قصد دارد فضایی مثبت از رابطه‌اش با کیلیان ترسیم کند. الخلیفی گفت: "کیلیان امباپه بازیکن پی‌اس‌جی است. او این باشگاه را دوست دارد. کیلیان فوتبالیست بی‌نظیری است. بهترین بازیکن دنیا. ما خوشحالیم که او را داریم و خواهیم داشت!"

پاری سن ژرمن در سال 2022 برای جذب لواندوفسکی از بایرن مونیخ تلاش می‌کرد ولی او در نهایت راهی بارسا شد. الخلیفی در پاسخ به سوالی در این باره گفت: "سیاست من این است درباره بازیکنانی که بازیکن ما نیستند صحبت نکنم. در مورد انتقال‌هایی که قرار بوده انجام بشود یا شاید در آینده انجام شود هم همین‌طور. ولی شکی نیست که روبرت مهاجمی استثنایی است. همه باشگاه‌های دنیا این را می‌دانند و در زمان‌هایی به جذب او فکر کرده‌اند. ولی روبرت امروز بازیکن بارساست و من به او احترام می‌گذارم. شما لهستانی‌ها باید به او افتخار کنید. کمتر کسی مثل او پیدا می‌شود که در هر بازی گل بزند، مثل یک تک‌تیرانداز، مثل یک ماشین گلزنی".

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها