کد خبر: 627374
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۲:۵۰:۱۰
| |

چرخش 180 درجه‌ای در سرنوشت کیلیان امباپه!

کانال پلاس فرانسه و نشریه آاس اسپانیا امروز خبر از چراغ سبز کیلیان امباپه برای تمدید با پی اس جی دادند!

چرخش 180 درجه‌ای در سرنوشت کیلیان امباپه!
کد خبر: 627374
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۲ ۱۲:۵۰:۱۰

منابع فرانسوی و اسپانیایی خبر از چرخشی جدید در سریال کیلیان امباپه داده اند. طبق گزارش کانال پلاس، پاری سن ژرمن و مهاجم فرانسوی به زودی جلساتی را برگزار خواهند کرد تا سعی کنند رابطه ای را که از دو ماه پیش پیش خراب شده را بهبود ببخشند.

به گزارش ورزش سه، آاس هم در این رابطه نوشت که امباپه مصمم است که این فصل را در پارک دو پرنس ادامه دهد و توجهی به شایعات و حواشی ندارد. او اکنون آماده است تا مذاکرات با باشگاه را برای یک قرارداد جدید شروع کند. این آرزوی بزرگ ناصر الخلیفی است که از دو ماه پیش به شدت از امباپه به خاطر تمدید نکردن قراردادش خشمگین است و او را از تور آسیایی و تمرینات نیز کنار گذاشته است.

از زمانی که امباپه اعلام کرد قصد ندارد بند تمدید قراردادش را فعال کند، یک ایجنت بین دو طرف میانجیگری کرده تا سعی کند یک رابطه کاملاً شکسته را تغییر مسیر دهد. به نطر می رسد که تلاش های او جواب داده و امباپه حالا راضی شده تا با پی اس جی پای میز مذاکره برود.

او دیشب همراه با مادر و برادرش بازی پی اس جی و لوریان را از روی سکوهای پارک دو پرنس تماشا کرد و عثمان دمبله نیز کنار او نشسته بود. امباپه شاد و خندان بود و حتی قبل از شروع بازی به رختکن نیز رفت تا برای هم تیمی هایش آرزوی موفقیت کند. هیچ چیز نشان نمی دهد که او به فاصله کمتر از سه هفته تا پایان نقل و انتقالات به فکر جدایی از پاریس است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها