کد خبر: 633817
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۵۰:۲۸
| |

نیمار با دوست نامزد پیکه دیده شد! + عکس

نامزد فعلی جرارد پیکه و دوست جدید نیمار با هم در کلوپ شبانه‌ای در بارسلونا کار می‌کردند.

نیمار با دوست نامزد پیکه دیده شد! + عکس
کد خبر: 633817
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۷ ۱۰:۵۰:۲۸

زندگی بازیکنان حرفه‌ای فوتبال همیشه مطالب زیادی را برای شایعه‌پخش‌کن‌ها فراهم می‌کند. نام نیمار جونیور هم هیچوقت از تیتر خبرگذاری‌ها دور نیست.

به گزارش خبرورزشی، این ملی‌پوش برزیلی که چهار فصل برای بارسلونا بازی کرد، از زندگی در این شهر لذت می‌برد و هروقت که فرصت کند به این شهر بازمی‌گردد. در واقع، پسرش داوی لوکا در آنجا زندگی می‌کند بنابراین نیمار همیشه بهانه خوبی برای رفتن به بارسلونا دارد. آخرین باری که او در آنجا دیده شد چند هفته پیش بود که باشگاه جدیدش، الهلال عربستان، چند روز به او مرخصی داد.

نیمار از اقامت در پایتخت کاتالونیا برای پارتی کردن و بیرون رفتن استفاده کرد و بار دیگر در تیتر اخبار قرار گرفت. دلیلش هم این است که این بازیکن برزیلی با یک زن جوان دیده شد. چند روز بعد، جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی مشهور، هویت دختری را که با نیمار همراه بود فاش کرد. خیلی‌ها وقتی فهمیدند دختر مورد نظر همکار سابق کلارا چیا، نامزد فعلی جرارد پیکه است، شگفت‌زده شدند.

نام او کارولا گیل است و علاوه بر اینکه همکار سابق چیا است، بهترین دوست خواننده مشهور «تینی استوسل» نیز هست. به گفته مارتین، گیل و چیا باهم به عنوان پیشخدمت در یک کلوپ شبانه کار می‌کردند. این گزارشگر توضیح داد: «آنها ماه‌ها است که یکدیگر را می‌بینند، کارولا چندین بار به پاریس سفر کرده تا در کنار نیمار باشد. او حتی در روز تولد نیمار هم حضور داشت.»

 

دوست کلارا چیا

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها