کد خبر: 633670
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۱۶:۵۵:۰۲
| |

برانکو ایوانکوویچ خدمت کرد یا خیانت؟

علیرضا بیرانوند در تازه‌ترین صحبت خود اسم آدام همتی را آورد تا از کار بزرگ برانکو بگوید اما ناخواسته شایعات قدیمی را تایید کرد!

برانکو ایوانکوویچ خدمت کرد یا خیانت؟
کد خبر: 633670
|
۱۴۰۲/۰۷/۰۵ ۱۶:۵۵:۰۲

پرسپولیس در زمان برانکو با پنجره بسته روبرو شد و با ۱۲ بازیکن تا فینال آسیا هم رفت. هنوز هم هواداران پرسپولیس از کار بزرگ برانکو می‌گویند و این مرد کروات بسیار در ایران محبوب است. آنقدر که وقتی به جنگ با کیروش رفت محبوبیت سرمربی تیم ملی را تهدید کرد!

به گزارش خبرآنلاین، در اینکه برانکو به فوتبال ما خدمت کرده شکی نیست اما آیا استفاده از بازیکنی که فوتبالیست نبوده خدمت محسوب می‌شود؟

در همان زمان رسانه‌ها از جمله ما چند بار به استفاده از این بازیکن خاص انتقاد کردیم. از اول صحبت بر سر این بود که آدام همتی به واسطه «نوه سعید راد بودن» به لباس پرسپولیس رسیده و شایستگی برای این جایگاه را ندارد!

[طبیعت_F پلاس]

از سال‌ها قبل حضور بازی فرزندانی که پدران ثروتمند داشتند در فوتبال پایه ما تبدیل به یک معضل شد. هنوز هم متاسفانه بسیاری از آکادمی‌ها فقط به پولداران روی خوش نشان می‌دهند. متاسفانه برخی باشگاه‌ها برای تیم‌های پایه هزینه نمی‌کنند و به مدیر و مربیان این تیم‌ها می‌گویند: خودتان پول درآورید!

روزی نیست که خبر یک کلاهبرداری از یک خانواده منتشر نشود. همین دو روز قبل باشگاه استقلال بیانیه داد که در این رابطه شکایت خواهد کرد. بستر این کلاهبرداری برای سودجویان از کجا درست شد؟

آن روزها سعید راد بارها این موضوع را تکذیب کرد که دخالتی در انتخاب نوه‌اش برای پرسپولیس نداشته و شاید هم واقعا نداشت اما حالا بعد سال‌ها بیرانوند ناخواسته این شایعه را تایید و به کنایه از آدام یاد می‌کند!

آدام همتی در ۲۴ سالگی فوتبال را کنار گذاشت و گویا حالا در کانادا یعنی زادگاهش معاملات املاک انجام می‌دهد و با هر تعریفی نمی‌توان او را یک پیشکسوت فوتبال معرفی کرد. اینکه در آن زمان با چه فرایندی به پرسپولیس آمد دیگر دردی دوا نمی‌کند اما این تجربه می‌تواند مانع از تکرار چنین اتفاقاتی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها