کد خبر: 631812
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۸:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

تلاش آمریکایی‌ها برای تصاحب باشگاه میلیاردر ایرانی/ استقبال آبی‌های نمک‌نشناس از این اتفاق!

یک شرکت آمریکایی در تلاش است تا سهام باشگاه اورتون را از فرهاد مشیری بگیرد و گفته می‌شود که مشیری هم در حال مذاکره برای فروش باشگاه است.

تلاش آمریکایی‌ها برای تصاحب باشگاه میلیاردر ایرانی/ استقبال آبی‌های نمک‌نشناس از این اتفاق!
کد خبر: 631812
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۱ ۱۸:۰۰:۰۰

یک شرکت متعلق به ایالات متحده به نام شرکت سرمایه گذاری 777 Partners پس از جمع‌بندی مذاکرات با فرهاد مشیری در آستانه تکمیل تصاحب اورتون است.

به گزارش اعتمادآنلاین، شرکت سرمایه گذاری 777 Partners قرار است پس از از سرگیری مذاکرات با فرهاد مشیری، اورتون را به طور کامل تصاحب کند.

در همین رابطه گفته شده فرهاد مشیری در حال مذاکره برای فروش باشگاه است.

به گزارش اسکای اسپورت، مشیری که در حال حاضر 94 درصد از سهام اورتون را در اختیار دارد، نزدیک به توافق بر سر قراردادی است که در آن مالکیت کامل باشگاه به 777 Partners واگذار خواهد شد. این شرکت مستقر در میامی پس از اینکه در پایان ماه گذشته گروه نیویورکی MSP Sports Capital بیخیال خرید سهام اورتون شد مذاکرات با مشیری را آغاز کرد.

این شرکت در حال حاضر خرید سهام چندین باشگاه اروپایی از جمله سویا، هرتابرلین و استاندارد لیژ را در کارنامه خود دارد. اگر فروش اورتون طبق انتظار انجام شود، 777 Partners باید قبل از تایید رسمی به عنوان مالک جدید باشگاه، تمام الزامات لیگ برتر را برآورده کند، که ممکن است چندین ماه طول بکشد.

تافی‌ها در چهار بازی لیگ برتر در فصل 2023-24 در رده هجدهم جدول قرار دارند و تنها یک امتیاز از 12 امتیاز ممکن کسب کرده‌اند. هواداران در سال‌های اخیر علیرغم سرمایه‌گذاری بیشتر مشیری صریحاً از مالکیت مشیری انتقاد کرده‌اند و خواهان خروج او از باشگاه هستند. این در حالی است که مشیری بیش از 750 میلیون پوند در این باشگاه از سال 2016 تاکنون هزینه کرده است!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها