کد خبر: 593111
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۹:۰۷:۴۵
| |

اعتمادآنلاین گزارش می‌دهد:

یک ایرانی اسطوره فوتبال انگلیس را از کار بیکار کرد!

فرهاد مشیری مالک ایرانی اورتون در ابتدا نشان داد قصد اخراج لمپارد را ندارد و بعد هم گفت این تصمیم او نبوده و تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه بوده است. اما...

 یک ایرانی اسطوره فوتبال انگلیس را از کار بیکار کرد!
کد خبر: 593111
|
۱۴۰۱/۱۱/۰۳ ۱۹:۰۷:۴۵

سررمربی اورتون پس از شکست مقابل وستهم در لیگ برتر از سمت خود اخراج شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، شاگردان لمپارد در این مسابقه در لندن با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند. این نتیجه باعث شد اورتون در منطقه سقوط لیگ برتر قرار بگیرد. به این ترتیب هیئت مدیره باشگاه تصمیم گرفت لمپارد را راهی در خروجی باشگاه کند.

فرهاد مشیری مالک ایرانی اورتون در ابتدا نشان داد قصد اخراج لمپارد را ندارد و بعد هم گفت این تصمیم او نبوده و تصمیم اعضای هیئت مدیره باشگاه بوده است. اما با توجه به فشاری که در چند روز گذشته از سوی هواداران روی این مدیر ایرانی وارد شد بعید است که مشیری دخالتی در این مساله نداشته باشد.

نونو اسپریتو سانتو سرمربی سابق وولوز که در حال حاضر هدایت الاتحاد عربستان را برعهده دارد از جمله گزینه‌های اورتون است. همین‌طور شان دایچ که پس از ترک برنلی در پایان فصل پیش بیکار مانده.

مقصد بعدی لمپارد با توجه به اینکه او دو بار و به فاصله کمتر از سه سال در میانه فصل از دو تیم اخراج شده مشخص نیست. او دو دوره ناموفق در هدایت چلسی و اورتون داشته است. او می‌تواند به مربی‌گری ادامه دهد اما ابتدا باید گزینه‌هایی را مد نظر قرار دهد که بتواند در آنها شهرت خود را بازسازی کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها