کد خبر: 631243
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۳۰:۴۵
| |

جوابیه قربان‌زاده به حرف‌های جنجالی حجت کریمی/ در جریان انتقال بیرانوند نبودم!

رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی نسبت به اظهارات مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال واکنش نشان داد.

جوابیه قربان‌زاده به حرف‌های جنجالی حجت کریمی/ در جریان انتقال بیرانوند نبودم!
کد خبر: 631243
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۸ ۰۹:۳۰:۴۵

حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال جمعه شب در شبکه ورزش اظهاراتی علیه حسین قربان‌زاده مطرح و عنوان کرد که او مانع از انتقال علیرضا بیرانوند به جمع آبی‌ها شده و از سوی دیگر اقدامات دیگری هم در راستای اقدامات وی در این باشگاه انجام داده است.

به گزارش ورزش سه، اکنون رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی جوابیه‌ای به شرح زیر در واکنش به اظهارات حجت کریمی منتشر کرده است:

۱- چرا صداوسیما به جای دعوت از مدیران سابق و استمرار تنش در باشگاه استقلال، هیچگاه حتی یک برنامه ورزشی خود را به شاه کلید حل معضل این دو باشگاه بزرگ و مردمی یعنی حق پخش نمی‌پردازد و برنامه های مختلف ورزشی صرفا برای بیشتر دیده شدن رقابت می کنند نه حل معضل؟!

۲- همانطور که در برنامه تلویزیونی عرض کردم، مقصر اصلی مدیران سابق استقلال نیستند، مقصر اصلی کسانی هستند که این افراد اشتباهی را برای مدیریت این باشگاه بزرگ انتخاب کردند که با سوءمدیریت یا زدوبند، استقلال را به ورطه بحران بکشانند که در اغلب موارد انتخاب های استقلال بدتر از پرسپولیس بوده است!

۳- صرفا با پیگیری سازمان خصوصی سازی، آقای کریمی ۳۵ میلیارد تومان به عنوان علی الحساب برای قرارداد وس آینده و خروج از بحران از همراه اول گرفته بود، ایشان بدون اینکه اطلاعی به هیات مدیره بدهد، تعهداتی ایجاد می کرد که اعضای هیات مدیره در رسانه ها مطلع می شدند و در جلسه رسمی هیات نظارت مشترک وزارت ورزش و سازمان خصوصی هم حضور پیدا نمی کرد. به همین دلیل به ایشان اطلاع داده شد بدون اطلاع اعضای هیات مدیره ، توافقات ایشان اعتباری ندارد.

چنانکه بعد از استعفا افشا شد که ایشان یک چک حدود ۱۲ میلیارد تومانی همراه اول را غیرقانونی، مستقیم بدون اینکه به حساب باشگاه بیاید را به آقای مهرداد محمدی داده بود تا کنار ایشان عکس بگیرد و بعد از شکست پروژه انتقال آقای بیرانوند (که بنده هیچ ‌دخالت و حتی اطلاعی از آن نداشتم) با ناجوانمردی عجیب، دروغ هایی را در پیام استعفای خود و مصاحبه امشب به بنده نسبت دادند. 

بنده هیچوقت درباره موضوعات فنی دو باشگاه مداخله نکردم و هیچ اطلاعی هم از موضوع انتقال آقای بیرانوند و دیگر اعضای کادر فنی و بازیکنان ندارم.

۴- خوشبختانه اعتراف ایشان به عدم بارگزاری در سایت کدال هم موضوع علت تاخیر در برگزاری مجمع باشگاه استقلال را روشن کرد و حتما بنده باید با این اقدام غیرقانونی ایشان که الزامات اولیه شرکت بورسی را نمی دانستند، برخورد می کردم. این مقاومت غیرقانونی ایشان ، ۶۰ روز باشگاه استقلال را عقب انداخت.

۵- در آخرین مهلت بارگزاری مدارک بنده برای نظارت حضوری به باشگاه های استقلال و پرسپولیس رفتم و ایشان اطمینان خاطر داد که همه مدارک به شکل کامل بارگزاری شده ، در حالی که بعدها معلوم شد صرف نظر از موضوع عدم پرداخت بدهی استراماچونی، بیش از ۲۰ ایراد دیگر در بارگزاری مدارک استقلال محقق شده که عامل حذف استقلال از آسیا بوده که ناشی از ضعف و عدم اشراف ایشان و اطرافیانشان بوده است.

۶- ایشان در جلسه مصاحبه انتخاب اعضای هیات مدیره، بسیار ضعیف بودند و حتی بدیهیات مدیریت باشگاه را نمی دانستند و صرفا با اشاره به سوابق همکاری با سپاه و هیات امنا مسجد و داشتن رستوران و شرکت لوازم یدکی به دنبال اثبات خود بودند و بارها افرادی را از مجلس و فدراسیون کشتی برخی نهادها واسطه کردند. در ارزیابی ایشان همین بس که آقای فتح الله زاده در مقابل ایشان ابوعلی سینا هستند!

۷- بنده به سهم خودم تلاش کردم صادقانه و با قاطعیت برای مقابله با فساد و سوءمدیریت در فوتبال فعالیت کنم و بزودی در یک گفت‌وگوی رسانه ای مطالب دیگری عرض خواهم کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲

    قربان زاده تا عمر داره باید تاوان آه و نفرین استقلالی ها رو بده حق الناس قابل معامله نیست ...

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها