کد خبر: 630236
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۲۱:۰۲:۲۸
| |

شکست سنگین و غیرمنتظره ناهید کیانی/ شاهکار مردان ایرانی‌ مقابل قهرمان و نایب قهرمان المپیک

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری پاریس، ناهید کیانی دارنده مدال طلای جهان در دور نخست با شکست مقابل حریفی از تونس از دور مسابقات کنار رفت.

شکست سنگین و غیرمنتظره ناهید کیانی/ شاهکار مردان ایرانی‌ مقابل قهرمان و نایب قهرمان المپیک
کد خبر: 630236
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۰ ۲۱:۰۲:۲۸

در جریان رقابت‌های روز نخست تکواندوی گرندپری پاریس، ناهید کیانی نماینده وزن ۵۷- کیلوگرم ایران و دارنده مدال طلای جهان در دور نخست مقابل کاریما تامی از تونس در ۲ راند و با نتایج سنگین ۹ بر صفر و ۱۶ بر ۳ شکست خورد و خیلی زود از دور مسابقات حذف شد.

به گزارش ایسنا، کیانی پس از کسب مدال طلای تاریخی خود در رقابت‌های قهرمانی جهان به جمع ۵ نفر برتر رنکینگ رسیده بود با حذف از این مسابقات کارش برای کسب سهمیه مستقیم المپیک از طریق سیستم رنکینگ سخت تر شد.

مبینا نعمت زاده نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم ایران نیز با کسب ۳ پیروزی متوالی مقابل حریفانی از قزاقستان، مصر و کرواسی راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شد و مدال برنز خود را قطعی کرد.

همچنین در بخش مردان ابوالفضل زندی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران با کسب برتری مقابل هرناندز از مکزیک، پارک از کره جنوبی و جانگ دیگر نماینده کره جنوبی راهی مرحله نیمه نهایی شد و در نیمه نهایی خلیل جندوبی از تونس و نفر یک رنکینگ المپیک که نقره المپیک توکیو را دارد، دو بر یک شکست داد و به فینال‌رسید.

اما مهدی حاجی موسایی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم ایران پس از شکست ۲ بر صفر راپسومانکیس از یونان مقابل ویتو دلایکویلا دارنده مدال طلای المپیک ۲۰۲۰ توکیو و طلای جهان ۲۰۲۲ از ایتالیا به میدان رفت و در پایان ۲ بر صفر و با نتایج ۶ بر ۴ و ۱۴ بر ۳ به برتری رسید و صاحب یک پیروزی ارزشمند شد.

وی سپس جک وولی از ایرلند را در ۲ راند از پیش رو برداشت و راهی نیمه نهایی شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها