کد خبر: 498471
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۲:۳۶:۲۱
| |

مهرو کمرانی،سرمربی تیم ملی تکوانوی بانوان:

می‌توانستیم 2 طلای دیگر کسب کنیم/ سبک بازی کیانی را تغییر داده‌ایم

سرمربی تیم ملی تکوانوی بانوان معتقد است شاگردانش می‌توانستند دو طلای دیگر در قهرمانی آسیا بدست بیاورند.

می‌توانستیم 2 طلای دیگر کسب کنیم/ سبک بازی کیانی را تغییر داده‌ایم
کد خبر: 498471
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۲ ۱۲:۳۶:۲۱

اعتمادآنلاین| مهرو کمرانی در خصوص کسب نتایج تیم ملی تکواندوی بانوان در رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار داشت: نتیجه خوبی را کسب کردیم، اما از عملکرد کلی بچه‌ها راضی نبودم، چون ما می‌توانستیم دو طلای دیگر بگیریم. زهرا پوراسماعیل و ناهید کیانی لیاقت کسب طلا را داشتند، اما حیف که این اتفاق رخ نداد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: ناهید کیانی بسیار باتجربه است، اما با یک اشتباه کوچک بازی را واگذار کرد. هرچند که از نظر فنی ناهید خیلی خوب بود و خوشحالم که توانستیم سبک بازی او را تغییر دهیم و امیدوارم با تجربه‌ای که به دست آورده در المپیک توکیو موفق باشد.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان ادامه داد: نگار اسماعیلی برای نخستین بار بود در رده بزرگسالان مسابقاتی در این سطح را تجربه می‌کرد و خیلی هم خوب ظاهر شد. پریسا جوادی هم تکواندوکاری که در وزنش قهرمان شد را پیش از این شکست داده بود، اما متاسفانه در روز مسابقه مثل همیشه نبود.

وی با اشاره به تفاوت ملیکا میرحسینی نسبت به گذشته تصریح کرد: میرحسینی از نظر قدرت بدنی خیلی بهتر شده، اما قدرت ریسک پذیری پایینی دارد و در مجموع درست است که نتیجه خوبی کسب شد، اما تمرینات ما و سطح فنی بچه‌ها این توقع را در من ایجاد کرد که نتیجه‌ای بهتر از این کسب کنیم.

کمرانی در خصوص اینکه چه دلیلی باعث شد تا نتیجه مدنظر او کسب نشود گفت: باز هم تاکید می‌کنم که شاید از هر کسی بپرسید از نتایج تیم بانوان راضی باشد، اما اگر یکی یا دو اردوی مشترک یا تورنمنت تدارکاتی دیگری را تجربه می‌کردیم، الان اتفاقات بهتری برای تیم ما رخ می‌داد، اما خداراشکر باز هم موجب شادی هواداران تکواندو و مردم عزیز ایران شدیم.

سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص اینکه چرا ریسک تغییر نفرات در روز‌های پایانی منتهی به مسابقات را انجام داد خاطرنشان کرد: من با برنامه کار کردم و با توجه به جدول مسابقات و شرایط بچه‌ها تغییرات را انجام دادم و ریسک نکردم. برای تک تک ملی پوشان برنامه دارم و دوست دارم همیشه اردو‌ها شلوغ باشد، اما کرونا این اجازه را به ما نمیدهد و در مجموع امیدوارم هیچ تکواندوکاری انگیزه خود را از دست ندهد و همه با تمام وجود تمرنی کنند تا در مسابقات پیش رو بهترنی عملکرد را داشته باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها