کد خبر: 629514
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۲۰:۵۲:۳۹
| |

درخواست جواد نکونام از داور دیدار استقلال و سپاهان

جواد نکونام اعلام کرد که به کوپال ناظمی گفته است باید از هواداران استقلال عذرخواهی کند.

درخواست جواد نکونام از داور دیدار استقلال و سپاهان
کد خبر: 629514
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۲۰:۵۲:۳۹

 استقلال به شدت نسبت به داوری دیدار برابر سپاهان معترض است. آبی پوشان اعتقاد دارند که پیش از اعلام هند پنالتی ایمان سلیمی، داور باید خطای میلاد زکی پور به روی ارسلان مطهری را اعلام می کرد که این اتفاق رخ نداد و تیم نکونام نیز علی رغم شایستگی هایش، مغلوب میزبان پرمهره خود شد.

به گزارش ورزش سه، نکونام در نشست خبری پیش از بازی فردا برابر استقلال خوزستان، اعلام کرد که به کوپال ناظمی گفته است باید بابت اشتباهات داوری در این بازی، از هواداران آبی پوش عذرخواهی کند ولی علی رغم تأیید تمامی کارشناسان داوری مبنی بر اشتباه بودن پنالتی به سود سپاهان، داور جنجالی دیدار نقش جهان، تاکنون این کار را انجام نداده است.

نکونام در صحبت هایش می گوید: غیر از هفته اول که موعود بنیادی ‌فر از داوران خوب ما آن دیدار را قضاوت کرد، در دو هفته دیگر، داوری ها به نوعی نبود که بخواهد شرایط دو تیم را یکسان رعایت کند. این بازی (سپاهان) که کاملا مشخص بود. من بعد از سوت پایان دیدار هم به آقای ناظمی گفتم درست است این یک کار حرفه ای نیست ولی شما لطف کنید اگر اشتباه کرده بودید، فقط از هواداران استقلال عذرخواهی کنید.

صحبت های امروز سرمربی جوان استقلال نشان می دهد که او هنوز نتوانسته با شکست در دیدار برابر سپاهان کنار بیاید. آبی پوشان در روزی که چند فرصت خوب گلزنی را نیز از دست دادند، دست خالی اصفهان را ترک کردند ولی بازی خوب شاگردان نکونام با تمجید هواداران همراه بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها