کد خبر: 629361
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۰۲:۴۰:۲۳
| |

خبر فوری درباره محل بازی پرسپولیس و الدحیل

باشگاه الدحیل قطر از برگزاری دیدار خارج از خانه مقابل پرسپولیس در استادیوم آزادی خبر داد.

خبر فوری درباره محل بازی پرسپولیس و الدحیل
کد خبر: 629361
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۰۲:۴۰:۲۳

تیم فوتبال الدحیل قطر که یکی از رقبای پرسپولیس ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا است، برنامه زمان‌بندی ۶ بازی خود در این رقابت‌ها را به تفکیک دیدارهای داخل و خارج از خانه اعلام کرد که در این بین یک نکته جالب توجه دیده می‌شود.

به گزارش ورزش سه، الدحیل قطر طبق برنامه باید در هفته ششم و پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در روز سه‌شنبه، ۱۴ آذر ۱۴۰۲ بازی برگشت مقابل پرسپولیس را به میزبانی تیم ایرانی برگزار کند که بنابر اعلام رسانه این باشگاه عربی، این مسابقه حساس در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود.

در شرایطی که کنفدراسیون فوتبال آسیا هنوز به طور رسمی نام ورزشگاه آزادی را به‌عنوان محل برگزاری مسابقات خانگی پرسپولیس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اعلام نکرده، اما باشگاه الدحیل رسما این کار را انجام داد و خبر از برگزاری دیدار دو تیم در تهران داد.

پرسپولیس که در گروه E لیگ قهرمانان آسیا باید به مصاف النصر عربستان، الدحیل و استقلال تاجیکستان برود، در بازی رفت مهمان تیم قطری است ولی در آخرین بازی دور گروهی میزبان آنهاست که همان مسابقه می‌تواند بازی صعود شاگردان یحیی گل‌محمدی به دور یک‌هشتم نهایی باشد.

فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته اعلام کرد ورزشگاه آزادی می‌تواند با ظرفیت حداقل ۵۰ هزار نفر میزبان مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باشد و با این شرایط باید منتظر یک استادیوم پرتماشاگر در دیدار پرسپولیس و الدحیل در هفته ششم مرحله گروهی این بازی‌ها باشیم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها