کد خبر: 629502
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۹:۰۲:۲۲
| |

هایجک گزینه لالیگایی استقلال با افشاگری نکونام؛ تورس با یک تیم ایرانی دیگر قرارداد بسته است!

ستاره اسپانیایی مدنظر استقلال در ایران ماندگار شده است اما دیگر شاگرد جواد نکونام نخواهد بود.

هایجک گزینه لالیگایی استقلال با افشاگری نکونام؛ تورس با یک تیم ایرانی دیگر قرارداد بسته است!
کد خبر: 629502
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۵ ۱۹:۰۲:۲۲

استقلال تهران در نقل و انتقالات تابستانی در جذب چند ستاره مدنظر سرمربی خود ناکام مانده و الان نیز با اعلام جواد نکونام، روبرتو تورس را با پیراهن آبی و در تهران نخواهیم دید.

به گرارش ورزش سه، این هافبک ۳۴ ساله اسپانیایی که فصل گذشته به واسطه هم‌تیمی بودن با جواد نکونام در اوساسونا به پیشنهاد فولاد جواب مثبت داده بود، برای بازی به ایران برمی‌گردد، اما این بار شاگرد جواد نکونام نخواهد بود.

جواد نکونام در کنفرانس خبری امروزش با کنایه اعلام کرد تورس راهی تیم ایرانی دیگری شده و ناراحتی از این اتفاق از لحن او حس می‌شد. سرمربی استقلال در مورد وضعیت تورس توضیح داد: "ما با روبرتو تورس حدود یک ماه صحبت کردیم، این خبر را بدهم که روبرتو تورس به یکی از تیم‌های ایرانی پیوسته، امروز و فردا قرارداد می‌بندد و با وجود زحماتی که کشیده شد، کارش تمام شده است. "

نکونام تیم آینده ستاره لالیگایی را مشخص نکرد اما طبق شنیده‌ها کار انتقال این بازیکن به گل‌گهر سیرجان تمام شده و از روزهای آینده تورس را در این تیم خواهیم دید.

خبر رسمی انتقال روبرتو تورس پس از بازی گل‌گهر و ملوان در هفنه چهارم به طور رسمی اعلام می‌شود و او در فیفادی فرصت دارد خود را برای ادامه لیگ با تیم جدیدش هماهنگ کند.

گل‌گهر بعد از اینکه ابراهیم بایش عراقی از حضور در ایران پشیمان شد و شرایط انتقال او به گل‌گهر تغییر کرد، به سراغ روبرتو تورس رفت و این هافبک اسپانیایی درحالی که تصور می‌شد بار دیگر کنار جواد نکونام باشد، در نهایت به پیشنهاد گل‌گهر جواب مثبت داد.

بنابراین اوزونیدیس، سرمربی یونانی گل‌گهر، یک مهره کلاس بالا را در اختیار خواهد داشت و باید دید هافبک محبوب نکونام در ادامه حضورش در ایران چه عملکردی از خود نشان خواهد داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها