کد خبر: 629239
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۲:۲۵:۰۰
| |

این فمینیسم کاذب و ترور شخصیت است!/ روبیالس حاضر به استعفا به دلیل اقدام زشت در جام جهانی زنان نیست!

رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا مدعی شد که بوسه اش روی هرموسو توافقی بوده است!

این فمینیسم کاذب و ترور شخصیت است!/ روبیالس حاضر به استعفا به دلیل اقدام زشت در جام جهانی زنان نیست!
کد خبر: 629239
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۴ ۱۲:۲۵:۰۰

رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا اطمینان داد که استعفا نمی‌کند و می‌خواهد بماند. او گفت منتقدان می‌خواهند من را بکشند! این مرد 46 ساله به دلیل بوسیدن جنیفر هرموسو در فینال جام جهانی زنان با انتقاد شدید روبه‌رو شده است. 

به گزارش روزنامه اعتماد و به نقل از گاردین، لوئیس روبیالس در بحبوحه انتقادات شدید و تحقیقات فیفا به دلیل اقدام زشت و غیرمتعارف در مورد جنیفر هرموسو اسپانیایی در جریان مراسم پایانی جام جهانی، از «فمینیسم کاذب» و «ترور اجتماعی» شخصیت خود انتقاد کرد و قول داد رییس فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) بماند. 

در یک سخنرانی پرشور در مجمع عمومی فوق‌العاده فدراسیون فوتبال اسپانیا، این مرد 46 ساله بار دیگر تاکید کرد که به خاطر چیزی که اتفاق افتاده است از سمت خود کنار نمی‌رود. او با قاطعیت تکرار کرد: «من استعفا نمی‌دهم. من تا آخر با این مساله مبارزه خواهم کرد.»

وی وقایع پنج روز گذشته را یک ترور اجتماعی توصیف کرد و افزود: آنها قصد دارند من را بکشند. 

روبیالس وقایع روزهای گذشته را «فمینیسم کاذب، یکی از بلایای این کشور» توصیف کرد. این اظهارات با تشویق شدید اعضای فدراسیون در میان حاضران همراه شد.

یک روز قبل، رسانه‌های اسپانیایی به‌طور گسترده از برنامه‌های رییس فوتبال برای استعفا خبر داده بودند. این چرخش غافلگیرکننده موجی از واکنش‌ها را در سراسر اسپانیا برانگیخت و درخواست‌های مجدد بسیاری برای استعفای روبیالس انجام شد.

یولاندا دیاز، سرپرست وزیر کار و معاون دوم نخست‌وزیر اسپانیا در شبکه‌های اجتماعی گفت: آنچه امروز در مجمع فدراسیون دیدیم غیرقابل قبول است. او تصریح کرد: دولت باید اقدام کند و اقدامات فوری انجام دهد، معافیت از مجازات اقدامات ماچیستا [اقدامات شؤونیستی مردانه] به پایان رسیده است. روبیالس نمی‌تواند در این موقعیت به کارش ادامه دهد.

ایرن مونترو، سرپرست وزارت برابری کشور که اوایل این هفته این بوسه را نوعی خشونت جنسی توصیف کرد، در رسانه‌های اجتماعی گفت که روبیالس «به دنبال معافیت از مجازات است.» وی افزود: باتوجه به امتناع وی از استعفا، دادستان عمومی اسپانیا و شورای ملی ورزش اقدام خواهند کرد: «اکنون، بیشتر از همیشه، جنی هرموسو، تو تنها نیستی.»

روبیالس سخنان خود را در روز جمعه با عذرخواهی آغاز کرد و آن را به عنوان یک حرکت «تأسفبار» توصیف کرد که به خاطر «خوشحالی» آن لحظه انجام شد. او استدلال کرد که بوسه کاشته شده روی هرموسو توافقی بوده است و ادعا کرد که از او خواسته است که آیا می‌تواند این کار را به شکل محدود انجام دهد و «او گفت باشه.»

دقایقی پس از اینکه این حرکت غیراخلاقی که در مراسم رسمی پس از بازی روی صحنه انجام شد در دوربین ثبت شد، هرموسو در یک پخش زنده پس از آن گفت که «آن را دوست نداشت.»

کمیته انضباطی فیفا روز پنجشنبه به روبیالس اطلاع داد که اقدامات او در سیدنی ممکن است قوانین انضباطی این نهاد را نقض کرده باشد. مداخله هیات حاکمه فوتبال جهان پس از چند روز فشار، از جمله توبیخ شدید پدرو سانچز، نخست‌وزیر اسپانیا، اتحادیه بازیکنان جهانی فیفپرو، و تعدادی از چهره‌های برجسته فوتبال صورت گرفت.

علاوه بر این، اتحادیه Futpro در اسپانیا، که هرموسو گفته است در این مورد منافع او را نمایندگی می‌کند، «محکومیت قاطع خود را برای این رفتار که به شأن و منزلت زنان تجاوز می‌کند» ابراز کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها