کد خبر: 629035
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۰۱:۵۰:۴۹
| |

درخواست عجیب ستاره خطاکار پرسپولیس: نگذارید النصر به ایران بیاید!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای خود ما هم جذاب هست که بین النصر و یک تیم هندی به النصر بخوریم، اما اینکه نشود اینجا (ورزشگاه آزادی) بازی‌ کنیم و اگر هم بازی کردیم هوادار نباشد، به نظرم نباید این اتفاق بیفتد.

درخواست عجیب ستاره خطاکار پرسپولیس: نگذارید النصر به ایران بیاید!
کد خبر: 629035
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۳ ۰۱:۵۰:۴۹

 سروش رفیعی، هافبک تیم پرسپولیس که در بازی مقابل ذوب‌آهن یک گل به خودی را به ثمر رساند، پس از تساوی سرخ پوشان مقابل حریف اصفهانی گفت: به دلیل اتفاقی که افتاد عذرخواهی می‌کنم. روز خوبی را نداشتم و از هواداران، کادرفنی و هم تیمی‌هایم عذرخواهی می‌کنم.

هم‌تیمی‌هایم اشتباهم را به رویم نیاوردند

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: صمیمانه از هم تیمی‌هایم تشکر می‌کنم که به قدری بزرگ هستند که با تلاش زیاد بازی را به تساوی کشاندند. با اشتباهی که کردم آن‌ها خیلی بیشتر تحت فشار قرار گرفتند و شاید اگر شرایط نرمال پیش می‌رفت، در نیمه دوم نتیجه بازی متفاوت می‌شد. با این حال هم تیمی‌های من به قدری با معرفت بودند که اصلا به روی من نیاوردند و کنارم بودند. این نشان از بزرگی تیم ما است.

کیفیت چمن خیلی بد است

هافبک پرسپولیس گفت: چند ماه قبل ما اینجا بازی را به سپاهان باختیم، اما در ادامه ۷ بازی را بردیم و قهرمان شدیم. نگران شرایط فعلی تیم نیستم چون تازه شروع کار است، اما دوست داشتم این سوال را از اعضای تیم خوب ذوب‌آهن می‌پرسیدید که آیا وضعیت چمن ورزشگاه آزادی را تا کنون اینگونه دیده بودند؟ اصلا اشتباه خودم را توجیه نمی‌کنم، اما واقعا وضعیت چمن اصلا خوب نیست. در بازی اول هم کیفیت چمن عالی نبود، اما در این بازی واقعا بد بود. کیفیت زمین تمرین ما با وجود اینکه در هفته ۶ - ۷ بار روی آن تمرین می‌کنیم خیلی بهتر از این چمن بود.

او با انتقاد از وضعیت استادیوم آزادی ادامه داد: در دقایقی که روی تیم حریف فشار می‌آوردیم به یک‌باره برق ورزشگاه می‌رود. از من و هم دوره‌های بنده که گذشت، از نسل ما گذشت، خدا به داد نسل بعد فوتبال برسد. نمی‌دانم چرا این اتفاقات می‌افتد؟ نمی‌دانم چه چیزی بگویم؟ یک دلیلی دارد که وضعیت چمن افتضاح است و باید رسیدگی شود.

بازی در خارج از خانه به جای خانه

رفیعی در پاسخ به این سوال که آیا با این وضعیت آزادی راضی هستند که در جای دیگر میزبان تیم‌های آسیایی باشند؟ تاکید کرد: قطعا همین طور است. وقتی هوادار نداریم یک معضل است. فوتبال بدون هوادار هیچ مزه‌ای ندارد. فوتبال برای هوادار است و اینکه بدون هوادار است، دلایلش را شما بهتر از ما می‌دانید. از سکوهای سالم ورزشگاه استفاده کنید. من درباره دلایل راه ندادن هواداران صحبت نمی‌کنم که فردا جایی جواب پس بدهم اما همه شما دلایل را می‌دانید.

با این وضعیت آبروی ایران می‌رود

او تصریح کرد: خواهش می‌کنم رسانه‌ها کمک کنند که چرا این اتفاقات می‌افتد. فقط باید تاسف بخوریم و ناراحت باشیم از این اتفاقات. چون جوابی نمی‌گیریم و کسی نیست که درد دل ما را بشنود. همینطور دور هم یک بازی انجام می‌دهیم. سال قبل با آن شرایط سه قهرمانی آوردیم اما هیچ اتفاقی نیفتاد. اتفاقی در فوتبال ما نمی‌افتد.

مسئولان نگذارند النصر با وضعیت ورزشگاه آزادی به ایران بیاید

هافبک پرسپولیس درباره رقبای این تیم در لیگ قهرمانان آسیا نیز گفت: باید پیش بینی این را داشته باشیم که حریفان ما قطعا رقبای خوبی هستند. این که رونالدو وارد ایران شود باید لذتش را هوادار ببرد. برای خود ما هم جذاب هست که بین النصر و یک تیم هندی به النصر بخوریم، اما اینکه نشود اینجا (ورزشگاه آزادی) بازی‌ کنیم و اگر هم بازی کردیم هوادار نباشد، به نظرم نباید این اتفاق بیفتد. اگر شرایط این است نباید مسئولان بگذارند چنین بازی‌هایی در ایران برگزار شود چون آبروی ما می‌رود. اصلا اتفاق خوبی نیست. این اتفاقات برای فرهنگ ایرانی خوب نیست و آبروی ما می‌رود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها