کد خبر: 628797
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۲۰:۳۴
| |

روزنامه جوان مطرح کرد:

هزینه مسافرت مفتی مسئولان ورزشی تصویب می‌شود اما حقوق ماهانه ورزشکاران با وجود پول مصوب نمی‌شود!

روزنامه جوان نوشت: مسئولان ورزش کوچک‌ترین دغدغه‌ای نسبت به مشکلات ورزشکاران ندارند.آن‌هایی که از همین حالا چمدان‌هایشان را به مقصد هانگژو بسته‌اند تا به یک مسافرت مفت با هزینه بیت‌المال بروند. جالب اینکه هزینه‌های آن‌ها «مصوب» می‌شود، اما حقوق ماهانه ورزشکاران حتی با وجود پول «مصوب» نمی‌شود!

هزینه مسافرت مفتی مسئولان ورزشی تصویب می‌شود اما حقوق ماهانه ورزشکاران با وجود پول مصوب نمی‌شود!
کد خبر: 628797
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۱ ۱۹:۲۰:۳۴

روزنامه جوان به شدت از مسئولان ورزشی انتقاد کرد و نوشت ورزش کشور با داشتن چنین مسئولانی نیاز به دشمن ندارد.

به گزارش جوان، شنیدن برخی اظهارنظر‌ها در خصوص مشکلات ورزشکاران، علاقه‌مندان به ورزش و ورزشکاران را خیلی بیشتر و بدتر از خود مشکلات اذیت و آزار می‌کند. نمونه این اظهارنظر‌ها را دیروز دبیرکل کمیته ملی المپیک داشت، وقتی که خیلی راحت عنوان کرد ما پول داشتیم که به ورزشکاران حقوق ماهانه بدهیم، اما مصوب نشد!ورزش ایران با داشتن چنین مسئولانی اصلاً نیاز به دشمن ندارد. وقتی مسئول درد ورزشکار را می‌داند، اما کاری برای رفع و رجوع آن انجام نمی‌دهد دیگر به چه چیزی می‌توان امید داشت.

این روزنامه در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: تمام این‌ها در همان جمله کوتاه دبیرکل کمیته ملی المپیک خلاصه شده است «پول داشتیم، اما مصوب نشد»، تمام درد ورزش ایران همین جمله است. جمله‌ای که به خوبی نشان می‌دهد مسئولان ورزش کوچک‌ترین شناخت و دغدغه‌ای نسبت به مشکلات ورزشکاران ندارند و حتی در زمینه برطرف شدن آن سعی هم نمی‌کنند. آن‌هایی که از همین حالا چمدان‌هایشان را به مقصد هانگژو بسته‌اند تا به تفریح‌شان برسند و یک مسافرت مفت با هزینه بیت‌المال بروند. جالب اینکه هزینه‌های آن‌ها «مصوب» می‌شود، اما حقوق ماهانه ورزشکاران حتی با وجود پول «مصوب» نمی‌شود!

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها