کد خبر: 628315
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۰۴:۵۵:۲۸
| |

خودروی یک فوتبالیست گلوله باران شد!

ودروی یاگو فالکه بازیکن اسپانیایی در شهر کالی در کلمبیا به گلوله بسته شد هر چند که این بازیکن در زمان شلیک گلوله ها در خودرو نبود و به همین خاطر کسی قربانی نشد.

خودروی یک فوتبالیست گلوله باران شد!
کد خبر: 628315
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۹ ۰۴:۵۵:۲۸

یاگو فالکه در باشگاه آمه ریکا در کالی توپ می زند که این باشگاه در بیانیه ای اعلام کرد که خودروی فالکه مورد حمله مهاجمان مسلح قرار گرفته است. این اتفاق، جمعه شب رخ داده است. باشگاه کلمبیایی در بیانیه خود اعلام کرده است که در زمان این اتفاق، فالکه در خودروی خود حضور نداشته و به همین علت آسیبی ندیده است. در حال حاضر مقامات پلیس در حال بررسی آثار گلوله ها هستند تا بتوانند از این طریق به مجرمان دست پیدا کنند.

به گزارش خبرآنلاین، در حقیقت ویدیویی در شبکه های اجتماعی وایرال شده که نشان می دهد که حداقل سه جای گلوله در خودروی این بازیکن اسپانیایی دیده می شود. در زمان این حمله، فالکه از خودرو پیاده شده بود تا هزینه بنزین خودرویش را بپردازد. یک مرد در ویدیوی منتشر شده، می گوید:" خوشبختانه یاگو در ان جا نبود. او برای پرداخت هزینه بنزین رفته بود و به سمت من تیر اندازی کردند."

مشخص نیست که هدف از حمله به فالکه چه بوده و آیا مجرمان قصد کشتن او را داشتند یا فقط به دنبال تهدید او بوده اند. این بازیکن 33 ساله در سال 2022 به باشگاه کلمبیایی ملحق شد آن هم در حالی که در کل دوران فوتبالش در ایتالیا بازی کرده بود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها