کد خبر: 628215
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۵۷:۲۱
| |

پیام‌های تند امباپه و الخلیفی فاش شد/ حالا نشانت می دهم!

نشریه فرانسوی اکیپ پیام‌های تندی که بین کیلیان امباپه و ناصرالخلیفی در طول چند هفته گذشته رد و بدل شده را منتشر کرده است.

پیام‌های تند امباپه و الخلیفی فاش شد/ حالا نشانت می دهم!
کد خبر: 628215
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۸ ۱۲:۵۷:۲۱

درگیری امباپه و مدیران پاری سن ژرمن بر سر تصمیم این بازیکن برای عدم تمدید قرارداد باعث شد که آنها به صورت جدی روبروی هم قرار بگیرند. 

به گزارش ورزش سه، این بازیکن از فهرست پی اس جی خط خورد، با آنها به تور پیش فصل نرفت، در تمرینات تیم بزرگسالان شرکت نکرد و در نهایت در اولین دیدار این تیم در فصل جدید لیگ فرانسه غایب بود. 

اما عملکرد نه چندان خوب و نتیجه ضعیفی که این تیم در هفته اول گرفت باعث شد که مدیران پی اس جی برای بازگرداندن او به ترکیب و تمرینات به تکاپو بیفتند و شرایط تا حد زیادی برای این ستاره فرانسوی تغییر کند. 

حالا نشریه اکیپ مطلبی را منتشر کرده که نشان می‌دهد درگیری بین امباپه و الخلیفی بسیار جدی بوده و رییس باشگاه پاری سن ژرمن حتی دست به تهدید این بازیکن شده است. 

الخلیفی در این پیام‌ها خطاب به امباپه گفته است:« حالا خواهی دید! تو بازی نخواهی کرد! ما تسلیم نمی‌شویم و کوتاه نمی‌آییم.»

امباپه هم در پاسخ به او اظهار داشت:« من خواهم دید؟ چه چیزی را خواهم دید؟ تو تنها رییسی هستی که من را بازی نمی‌دهی.»

با وجود بازگشت این مهاجم ملی‌پوش فرانسه به تمرینات، هنوز خبری از تمدید قرارداد یا حتی شروع مذاکرات برای این کار نیست و این موضوع ابهام بسیاری را درباره آینده امباپه در تابستان سال آینده به وجود آورده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها