کد خبر: 627800
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۰۱:۱۵:۴۸
| |

دستیار قلعه‌نویی لیست تیم ملی را تکذیب کرد

مربی تیم ملی معتقد است ادامه حضور بانوان در استادیوم‌ها می‌تواند به سود فوتبال ایران باشد.

دستیار قلعه‌نویی لیست تیم ملی را تکذیب کرد
کد خبر: 627800
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۵ ۰۱:۱۵:۴۸

رحمان رضایی که برای تماشای دیدار آلومینیوم اراک و استقلال خوزستان در استادیوم‌ امام خمینی حاضر شده بود، در حاشیه این مسابقه اظهار داشت: خوشبختانه بازی‌ها خوب جلو می‌رود. هنوز شرایط بدنسازی کامل انجام نشده و با توجه به اینکه بازی‌های اول و دوم را پشت سر می‌گذاریم، شرایط بدنی بازیکنان خیلی خوب است و حالتی که بدن‌ها وارد بدنسازی سنگین شده باشد، وجود نداشته و بازیکنان خیلی خوب بازی می‌کنند و سرعت و کار تیمی‌شان یک‌دست و خوب است.

وی افزود: در هفته‌های اول معمولا مربی‌ها احتیاط می‌کنند تا بتوانند حفط نتیجه کنند اما با این حال در مجموع لیگ خیلی خوبی را می‌بینم و امیدوارم با همین نظم انجام شود و لیگ باکیفیتی داشته باشیم‌.

رضایی با اشاره به اینکه ۲۳ بازیکن برای بازی با بلغارستان به تیم ملی دعوت خواهند شد، گفت: اسامی فعلا اعلام نشده و با توجه به اینکه دو بازی را پشت سر گذاشته‌ایم و شاید بازیکنانی مدنظر باشند. در مجموع اردوی تیم ملی قرار است یازدهم آغاز شود و دوازدهم اعزام شویم و شانزدهم با بلغارستان بازی می‌کنم.

او در خصوص بازی آلومینیوم و استقلال خوزستان عنوان کرد: بازی خوبی است. با توجه به اینکه آلومینیوم بازی قبلی را باخت و استقلال خوزستان مساوی کرد، آلومینیوم در زمین خودش در صدد این است که پیروز شود و از طرفی استقلال خوزستان هم خوب بازی می‌کند و ضدحملات خوبی می‌زند. آلومینیوم هم چند موقعیت داشت اما نتوانست استفاده کند. امیدوارم با همین روند و کیفیت بتوانیم بازی خوبی را ببینیم.

مربی تیم ملی در مورد حضور بانوان در استادیوم‌ گفت: فوق‌العاده است و بهتر از این هم می‌تواند باشد. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و فضای بیشتری را در اختیار قرار بدهند تا بانوان بیشتری را در اختیار قرار بدهند تا بتوانند حضور داشته باشند و جذابیت مسابقات با تشویق‌هایشان بیشتر شود. بالاخره آقایان هم آن طرف نشسته‌اند و با آرامش و خیلی راحت بازی را تعقیب می‌کنند. فکر می‌کنم ادامه این روند می‌تواند برای فوتبال ما خوب باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها