کد خبر: 627693
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۲:۱۳:۴۸
| |

پشت پرده جدایی منتظر محمد از استقلال

با توافق میان باشگاه استقلال و منتظر محمد این بازیکن عراقی به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم مس شد. پیش از این انتقال باشگاه استقلال تاکید کرد، یک فصل دیگر قرارداد بازیکن تیم ملی امید عراق را تمدید کرده است!

پشت پرده جدایی منتظر محمد از استقلال
کد خبر: 627693
|
۱۴۰۲/۰۵/۲۴ ۱۲:۱۳:۴۸

منتظر محمد در حالی به عنوان بازیکن قرضی از تیم استقلال راهی تیم مس رفسنجان شد که ابتدا در تمرین استقلال حاضر  شد و با شناختی که از جواد نکونام داریم، به طور حتم  با نظر مساعد این مربی به خدمت گرفته شد. سوال اینجاست چرا در چنین شرایطی جواد نکونام رای به خروج منتظر محمد از اردوی تیم استقلال و حضور قرضی در تیم مس رفسنجان داد؟

به گزارش خبرورزشی، ابتدا گفته شد، باشگاه استقلال برای خالی کردن جای حضور منتظر محمد در حال تسویه حساب با سینا سعیدی فر است اما بعد از اینکه سهمیه زیر ۲۳ سال تیم ها یک بازیکن اضافه شد، برای اضافه کردن نام منتظر محمد به لیست نیاز به انجام این کار هم نبود.

زمانی که باشگاه استقلال خرید خارجی ها را متوقف کرد و به بهانه خرید منتظر محمد خطاب به سرمربی تیم گفت برای تیم بازیکن خارجی خریده است! جواد نکونام رای به خروج این بازیکن از اردوی تیم داد تا باشگاه را متوجه کند منتظر محمد، خریدی برای آینده استقلال است و او اکنون یک بازیکن خارجی می خواهد که گره ای از کار تیمش باز کند. سرمربی استقلال قصد داشت با منتظر محمد سه بازیکن جذب شده دررده سنی تیم امید را در اختیار باشگاه قرار دهد تا آنها هم راهی تیم های جدید شوند که با صحبت های صورت گرفته، نکونام از تصمیمش منصرف شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها