کد خبر: 626636
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۲:۱۵
| |

قتل یک هوادار علیه تقابل چپ و راست تیم ملی!

دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.

قتل یک هوادار علیه تقابل چپ و راست تیم ملی!
کد خبر: 626636
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۷ ۱۴:۳۲:۱۵

در شرایطی که قرار بود امشب و در دور سوم از مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی در یونان به مصاف هم بروند، اما قتل یک هوادار 22 ساله تیم آ.ا.ک باعث شد تا این دیدار لغو شده و شاهد تقابل احسان حاج صفی و میلاد محمدی در برابر صادق محرمی نباشیم.

به گزارش ورزش سه، شب گذشته و پس از درگیری های خشونت آمیزی که بین گروه های اولترای هواداری در حومه آتن رخ داد، یک هوادار جوان تیم یونانی مورد ضربات متعدد چاقو قرار گرفت. وی سپس بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستانی در پایتخت جان باخت.

در این درگیری ها، 8 هوادار از جمله سه یونانی و پنج کروات نیز به شدت زخمی شده و به بیمارستان منتقل شدند. این اتفاق تلخ در فاصله چند ساعت تا برگزاری دیدار حساس میان آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب باعث شد تا یوفا تصمیم به لغو این مسابقه بگیرد.

پلیس یونان در این خصوص با صدور بیانیه ای اعلام کرد: «حوادث جدی در خارج از ورزشگاه نیا فیلادلفیا رخ داد. یک مرد جوان یونانی با ضربات چاقو کشته شد». شبکه تلویزیونی ERT اعلام کرد در میان مجروحان، یک کودک خردسال نیز وجود دارد که به دلیل اصابت سنگ به سرش، در بیمارستان تحت مراقبت های ویژه قرار دارد.

با اعلام پلیس آتن، در جریان این نزاع دسته جمعی که در اطراف استادیوم فیلادلفیا رخ داد، 96 نفر تا ساعات اولیه صبح سه شنبه دستگیر شده اند.

به گزارش خبرگزاری یونانی آنا، تحقیقات آغاز شده و قرار است روز سه‌شنبه، دادستانی، تحقیقات خود را از دستگیرشدگان آغاز کند. گفته می شود که حدود 100 هولیگان از باشگاه کرواسی در پایتخت یونان حضور داشتند.

خشونت مرگبار در فوتبال یونان، قبلا نیز رخ داده است. در فوریه 2022، یک هوادار 19 ساله به نام آلکیس کامپانوس، در شهر شمال شرقی تسالونیکی، پس از دیدار بین دو باشگاه رقیب یونان، پائوک و آریس سالونیکا مورد ضرب و شتم قرار گرفت و با چاقو کشته شد. تیرماه گذشته، هفت نفر از دوازده متهم این پرونده، مجرم شناخته شدند و به دلیل ارتکاب قتل عمد، به حبس ابد محکوم شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها