کد خبر: 626199
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۳:۰۵:۳۲
| |

پشت پرده تبعید یک ستاره به عربستان

باکاری سیسه، مدیربرنامه سادیو مانه، رفتار بایرنی‌ها با این بازیکن را توهین آمیز دانست.

پشت پرده تبعید یک ستاره به عربستان
کد خبر: 626199
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ۱۳:۰۵:۳۲

سادیو مانه بعد از جدایی از لیورپول و حضور در بایرن مونیخ یک فصل دشوار و پرحاشیه را پشت سر گذاشت اما انتظار نداشت که مونیخی‌ها به این زودی از او ناامید شده و قیدش را بزنند. توماس توخل از مدت ها قبل این بازیکن را در لیست خروجی های خود قرار داده بود و مانه که متوجه شده بود تلاش های اصلی نداشته و جایی در بایرن ندارد در نهایت تصمیم به حضور در النصر عربستان گرفت.

به گزارش ورزش سه، او در ازای دستمزد قابل توجه 40 میلیون یورو در سال هم تیمی کریستیانو رونالدو شد اما با این وجود دل خوبی از بایرنی ها ندارد. باکاری سیسه، مدیربرنامه مانه، در گفت گوی اخیر خود حسابی از خجالت بایرنی ها درآمده و به حمایت از این ستاره سنگالی پرداخت.

سیسه این تصمیم بایرنی ها را فوتبال ندانسته و گفت: "این یک تصمیم فوتبالی نبود و توخل در آن نقش عروسک خیمه شب بازی را داشت. او بایرن را اداره نمی کند، این باشگاه توسط پیرمردهای روی سکو اداره می شود. "

او در مورد ملاقات توخل و مانه گفت: "وقتی توخل برای اولین بار بعد از تعطیلات با مانه دیدار کرد به او گفته بود که از عملکردش راضی است و نقش مهمی در تیم به او خواهد داد. مانه در آن زمان از تصمیم باشگاه بی اطلاع بود."

مدیربرنامه مانه رفتار بایرنی ها با سیسه را این گونه ارزیابی کرد: "این کار بایرنی ها یک بی احترامی محض بود و توماس توخل نیز آن را پذیرفت. او بعد از پایان فصل در گفت و گو با مانه گفته بود که متاسفم! قول داده بودم در تیمم باشی اما روسای باشگاه گفته اند که باید جدا شوی و نمی توانم از تو استفاده کنم."

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها