کد خبر: 625596
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۲۲:۱۰:۲۰
| |

جانشین یاسین سلمانی در استقلال را بیشتر بشناسیم/ گربه سیاه عنایتی به کمک نکونام می‌آید

استقلال برای پر کردن خلاء عدم حضور یاسین سلمانی سراغ یک فوتبالیست آینده‌دار در غرب آسیا رفته است.

جانشین یاسین سلمانی در استقلال را بیشتر بشناسیم/ گربه سیاه عنایتی به کمک نکونام می‌آید
کد خبر: 625596
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۲۲:۱۰:۲۰

استقلال برای اینکه در فصل آینده قدرت بیشتری پیدا کند و البته خلا استقلالی نشدن یاسین سلمانی را هم بپوشاند، سراغ منتظر محمد پدیده فوتبال عراق طی ۲ سال اخیر رفته و می‌خواهد این بازیکن را آبی‌پوش کند.

به گزارش خبرورزشی، خبر مذاکره استقلالی‌ها با این بازیکن را دقایقی قبل برای شما منتشر کردیم اما با پیگیری‌های خبر ورزشی اطلاعات کاملاً اختصاصی پیرامون این بازیکن به دست آمد که قطعاً آگاهی از آن برای شما جذاب است.

گربه سیاه عنایتی

منتظر محمد در حال حاضر کاپیتان تیم ملی فوتبال امید عراق محسوب می‌شود و طی دو سال گذشته به عنوان پدیده فوتبال این کشور چشم‌ها را به خود معطوف کرده است. نمایش خوب این بازیکن موجب شد چندی قبل رسانه‌های اماراتی او را با عمر عبدالرحمان، بازیکنان مطرح فوتبال کویت ملقب به مارادونای امارات مقایسه کنند. این بازیکن کمتر از دو ماه قبل در جریان رقابت‌های فوتبال قهرمانی غرب آسیا به مصاف تیم ملی کشورمان رفت و دروازه ایران را هم گشود تا گربه سیاه رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید ایران قلمداد شود اما حالا قرار است همین گربه سیاه برای کمک به استقلال به لیگ برتر ما بیاید.

فراموش کردن عربستان و بازی‌های آسیایی

منتظر محمد علاوه بر استقلال، از لیگ عربستان هم پیشنهاد دارد و طبیعی است که آنها رقم خوبی را برایش در نظر می‌گیرند اما برخی مشاوران فوتبالیش به او گفته‌اند حضور در فوتبال ایران و پیوستن به تیمی همچون استقلال که هواداران فراوانی دارد،در این برهه می‌تواند بیشتر از پول عربستانی‌ها به او کمک کند و بهتر است به جای پرواز کردن به سوی ریاض، عازم تهران شود. نکته دیگر اینجاست که اگر این بازیکن عراقی به استقلال بپیوندد، احتمالاً میداند که فقط در صورت صدور اجازه توسط جواد نکونام و باشگاه استقلال اجازه همراهی تیم ملی کشورش در بازی‌های آسیایی چین را خواهد داشت. مسابقاتی که مهرماه امسال برگزار می‌شود و طبق قوانین فیفا تیم‌ها هیچ اجباری برای در اختیار گذاشتن بازیکنان خودشان جهت حضور در مسابقات آسیایی ندارند. البته قطعاً استقلال در این رابطه برای بازیکن عراقی مد نظرش تسهیلاتی قائل می‌شود چون می‌خواهد انگیزه او را حفظ کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها