کد خبر: 625530
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۱۹:۴۸
| |

شوک بزرگ و ناجوانمردانه به تیم ملی والیبال ایران که قهرمان جهان شد

جوانان والیبال ایران که چند روز پیش به قهرمانی جهان رسیدند حالا با یک شوک بزرگ مواجه شده‌اند.

شوک بزرگ و ناجوانمردانه به تیم ملی والیبال ایران که قهرمان جهان شد
کد خبر: 625530
|
۱۴۰۲/۰۵/۱۰ ۱۴:۱۹:۴۸

بعضی وقت‌ها می‌گوییم که گفتن برخی کلمات در حرف کار ساده‌ای است اما این موضوع که ما می‌خواهیم درباره آن صحبت کنیم حتی به زبان آوردنش نیز دشوار است؛ قهرمانی جهان، کاری که جوانان والیبال ایران چندی قبل موفق به انجام آن شدند.

به گزارش ورزش سه، تیم قهرمان جهان ایران؛ این عبارت به قدری بزرگ و جذاب است که هرگاه به چشممان بخورد، باز هم حس افتخار به ما دست می‌دهد. از آن‌هایی که بعد از شنیدنش به قول معروف می‌گوییم به ایرانی بودن خودمان افتخار می‌کنیم.

بعد از گذشت چند روز از این اتفاق مهم نه تنها پاداش ویژه‌ای به این تیم قهرمان جهان ایران تعلق نگرفته که حالا یک شوک بزرگ نیز به بازیکنانش وارد شده و وعده قبلی که با آنها داده شده بود نیز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

پس از کسب مدال طلای جهان در رسانه‌ها خبری مطرح شد مبنی بر اینکه بازیکنان تیم ملی جوانان به خاطر این قهرمانی از خدمت سربازی معاف شده‌اند. بعد از انتشار این خبر چند بازیکن در مصاحبه‌هایی بابت رقم خوردن این اتفاق ابراز خوشحالی کرده و از مسئولان تشکر کردند. با این حال اکنون همه چیز روی هوا رفته است.  

بر اساس اطلاعات ما پس از پیگیری بازیکنان تیم ملی جوانان ایران در مورد بحث معافیت سربازی به آنها گفته شده که فعلاً قانونی در این باره وجود ندارد و باید بررسی‌های لازم انجام شود تا اگر امکانش وجود داشت برای بحث معافیت آن ها اقدام شود.

حالا بازیکنانی که پیش بینی می‌شود می‌توانند تشکیل دهنده نسل طلایی جدید والیبال ایران باشند با یک استرس و نگرانی بزرگ مواجه شده‌اند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها