کد خبر: 617993
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۱۱:۳۰:۴۱
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین» از نقل و انتقالات سرخ‌ها:

یک نام عجیب در لیست مازاد پرسپولیس/ او دیگر در تفکرات یحیی جایی ندارد

تنها بازمانده نسل برانکو در تیم یحیی گل‌محمدی در آستانه ترک باشگاه قرار گرفته است.

یک نام عجیب در لیست مازاد پرسپولیس/ او دیگر در تفکرات یحیی جایی ندارد
کد خبر: 617993
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۷ ۱۱:۳۰:۴۱

با وجود اینکه یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هنوز به صورت قطعی از ماندن در جمع سرخپوشان حرفی نزده اما در پشت پرده اتفاقات نقل و انتقالاتی باشگاه را پیگیری می‌کند. طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین، یحیی در روزهای اخیر نسبت به حفظ یکی از ستاره‌های تیمش دچار تردید شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، کمال کامیابی‌نیا هافبک پرسپولیس تنها بازمانده نسل برانکو در تیم یحیی گل‌محمدی است که در این سال‌ها با وجود همه فرازونشیب‌ها و مصدومیت‌ها هرگز از جمع سرخپوشان جدا نشده بود. به همین دلیل این بازیکن از محبوبیت بالایی نزد هواداران پرسپولیس برخوردار است. با این حال طبق اطلاعات رسیده به خبرنگار اعتمادآنلاین از منابعی داخل باشگاه پرسپولیس یحیی نسبت به حفظ و تمدید قرارداد این بازیکن برای فصل آینده دچار تردید شده است و از همین لحظه رسما می‌توان اعلام کرد که ماندن این هافبک 35 ساله که به پایان دوران فوتبالش نزدیک می‌شود، در پرسپولیس 50-50 است.

تغییر تفکرات یحیی در آرایش بازیکنان در مرکز زمین که با درخشش میلاد سرلک و سروش رفیعی در یک سوم پایانی لیگ همراه شد کامیابی‌نیا را به نیمکت تبعید کرد. همچنین مساله سقف قرارداد و حضور یکی، دو بازیکن جوان‌تر در پست کامیابی‌نیا همگی سرمربی پرسپولیس را به این نتیجه رسانده که کمال دیگر مهره کارآمدی برای باشگاه نیست.

با این حال طبق شنیده‌ها گل‌محمدی در مورد کامیابی‌نیا بی‌گدار به آب نخواهد زد. او برای کشیدن قطعی قلم قرمز روی نام هافبک با تجربه تیمش ابتدا باید از ماندن سرلک و سروش مطمئن شود و در وهله دوم بداند مدیریت باشگاه در صورت لزوم در این پست برای جذب بازیکن جدید و جوان آمادگی دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها