کد خبر: 624944
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۵۰:۲۷
| |

آبروی ایتالیا در جام جهانی زنان رفت!

تیم ملی ایتالیا در دومین بازی خود از دور گروهی جام جهانی زنان با نتیجه عجیب 5-0 مغلوب سوئد شد.

آبروی ایتالیا در جام جهانی زنان رفت!
کد خبر: 624944
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۳:۵۰:۲۷

در ادامه بازی های دور دوم مرحله گروهی جام جهانی 2023 زنان تیم های سوئد و ایتالیا از گروه G به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی 5-0 سوئد به پایان رسید.

به گزارش ورزش سه، این دیدار صحنه تقابل دو تیم برنده دور اول مسابقات بود؛ ایتالیا در گام اول آرژانتین را با یک گل شکست داده بود و سوئد نیز 2-1 از سد افریقای جنوبی گذشته بود.

این بازی پرگل و جذاب از آب درآمد اما برخلاف تصور، کاملا یک طرفه بود. نیم ساعت نخست کار بدون گل دنبال شد تا اینکه سوئد در دقایق پایانی 3 گل زد تا برنده راهی رختکن شود.

آماندا آیلستد در دقیقه 39 اولین گل سوئد را وارد دروازه ایتالیا کرد. فردولینا رولفو (44) و سیتنا بلکستنیوس (1+45) دو گل دیگر را زدند تا سوئد 3-0 از ایتالیا پیش بیافتد.

ستاره آرسنال که گل اول سوئد را به ثمر رسانده بود در پنجمین دقیقه از نیمه دوم کار را 4-0 کرد تا ایتالیا عملا شانسی برای جبران نداشته باشد.

در شرایطی که ایتالیایی ها به دنبال فرار از شکست پرگل و کاستن از فاصله به وجود آمده بودند این سوئد بود که در دقیقه 5+90 یک بار دیگر توسط ربکا بلومکویست به گل رسید تا با تحمیل شکست 5-0 به حریف، در فاصله یک بازی تا پایان دور گروهی صعود خود را قطعی کند.

با توجه به تساوی آرژانتین و افریقا جنوبی رتبه دومی ایتالیا حفظ شد اما این تیم برای صعود در روز پایانی کار سختی خواهد داشت و باید از آرژانتین امتیاز بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها