کد خبر: 621989
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۸:۰۰:۲۴
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

ادعای جنجالی ستاره فوتبال زنان: دونالد ترامپ عاشق من است!

مگان راپینو، ستاره تیم ملی زنان ایالات متحده گفت که احساس می‌کند دونالد ترامپ همیشه او را دوست داشته!

ادعای جنجالی ستاره فوتبال زنان: دونالد ترامپ عاشق من است!
کد خبر: 621989
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ ۱۸:۰۰:۲۴

مگان راپینو، نماد تیم ملی فوتبال زنان آمریکا، در مورد دشمنی‌اش با رئیس جمهور سابق ایالات متحده و برنامه‌هایش پس از بازنشستگی صحبت می‌کند.

به گزارش اعتمادآنلاین، در طول جام جهانی زنان 2019، راپینو گفت که اگر تیم ملی زنان آمریکا برنده مسابقات شود، «به کاخ سفید» نخواهد رفت. ترامپ در پاسخ به این حرف توئیت کرد: «پیش از اینکه حرف بزنید، ابتدا برنده شوید». راپینو و هم تیمی‌هایش به عنوان مدافع عنوان قهرمانی مسابقات را ادامه دادند و عنوان قهرمانی را به دست آوردند و پس از آن نیز به کاخ سفید نرفتند!

راپینو در مصاحبه با تایم در مورد ترامپ و وضعیت خود به عنوان یک ورزشکار صحبت کرد. او گفت: «می‌دانی! او آن بازی را تماشا می‌کرد. می‌دانی او مک‌دونالدش را آماده کرده بود و احتمالاً می‌گفت: من آن زن را دوست دارم. در واقع من همیشه احساس می‌کردم ترامپ مرا دوست دارد.

رپینو ادامه داد: من دقیقاً همان چیزی هستم که آن‌ها با آن آشنا و راحت هستند، فقط بسته‌بندی متفاوتی دارم. من دقیقا همان ورزشکار متکبر و گستاخی هستم که آمریکای‌ ها دوستش دارند.

مگان پس از اعلام بازنشستگی خود در اوایل این هفته، که در پایان سال انجام می‌شود، در مورد برنامه‌هایی که فراتر از دوران بازی خود دارد، حرف زد. او گفت: «من این امتیاز و سکوی باورنکردنی را دارم. امیدوارم بتوانم آن را به سوخت موشک برای مرحله رسیدن به مرحله بعدی زندگی تبدیل کنم؛ بی‌رحمانه و برای همیشه».

این مهاجم هنوز چند ماه دیگر در زمین بازی می‌کند.رپینو بخشی از نفرات تیم ملی زنان آمریکا است که تلاش دارد سومین جام متوالی این کشور را در جام جهانی کسب کند. کاری که هیچ کشوری تا به حال انجام نداده است. پس از آن، فصل باشگاهی نیز در ادامه وجود دارد. رپینو و تیمش OL Reign هرگز قهرمانی لیگ فوتبال زنان آمریکا را نبرده‌اند. اگر او بتواند به انجام آن کمک کند، می‌تواند راهی برای جاودانگی باشد.

تیم ملی زنان آمریکا اکنون به نیوزلند می‌رود و رقابتش در جام‌جهانی را در 21 ژوئیه مقابل ویتنام آغاز خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها