کد خبر: 623845
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۳:۲۵:۴۴
| |

تلافی پرسپولیسی‌ها؛ تا عکس نکونام زیر سرم پخش شد، اسپانسر رسید!

تمام شایعاتی که استقلالی ها علیه یحیی گل محمدی منتشر کرده بودند حالا از سوی پرسپولیسی ها در حال تلافی شدن است

تلافی پرسپولیسی‌ها؛ تا عکس نکونام زیر سرم پخش شد، اسپانسر رسید!
کد خبر: 623845
|
۱۴۰۲/۰۴/۳۱ ۱۳:۲۵:۴۴

چند هفته قبل بود که فیلمی چند ثانیه ای از کلافگی بیش از حد یحیی گل محمدی در روز پرماجرای خطر پیوستن بیرانوند به استقلال منتشر و پس از برگزاری جلسه با اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در فضای مجازی پخش شد.

به گزارش طرفداری، در روزهایی که پرسپولیس با هیچ کدام از ۵ بازیکن موردنظر یحیی تمدید نکرده و تنها شهاب زاهدی را به عنوان بازیکن جذب کرده و از آن مهم تر خلاف بقیه تیم های لیگ برتری تمرینات را نیز هنوز استارت نزده بود، فیلمی از یحیی گل محمدی در فضای مجازی منتشر شد که سرمربی سرخ ها پس از جلسه با هیات مدیره باشگاه، به شدت کلافه است و دست ها را با نارحتی به پیشانی چسبانده است.

وایرال شدن این فیلم با عکس العمل گسترده هواداران استقلال مواجه شد. به گونه ای گروهی از هواداران استقلال حتی در تجمع های اعتراض آمیز خود اقدام به تمسخر گل محمدی کردند و در ادامه در فضای مجازی استقلالی ها پرداخت بخشی از مطالبات سرخ ها را به این ناراحتی یحیی و انتشار این ویدیو ربط دادند. به گونه ای که عدد کذایی ۱۵۰ میلیارد نیز همین جا و در همین تجمع ها مطرح شد. این گونه بود که شایعه قوت گرفت یحیی گل محمدی اخم کرده و ۱۵۰ میلیارد به حساب پرسپولیس واریز شده است. آن هم از حساب صندوق حمایت از قهرمانان در حالی که از وزیر گرفته تا شهریاری رییس هیات مدیره پرسپولیس و مدیر این صندوق گفتند این شایعات صحت ندارد و کل گردش مالی سالیانه این صندوق ۳۵ میلیارد هم نیست.

حالا در اتفاقی مشابه و در شرایطی که برخی خبرنگاران ناغافل از یک لحظه کلافه بودن گل محمدی فیلم گرفته و در فضای مجازی پخش شد، از رختکن‌ استقلال عکس نکونام سرم خورده به شکل جالبی بیرون آمده و وایرال شده است. موضوع زمانی جالب می شود که همین امروز هم خبری منتشر شد مبنی بر این که رایزنی های خطیر برای جذب اسپانسر نتیجه داده و اگر قرارداد امضا شود بخشی از مشکلات مالی عدیده این باشگاه طی روزهای آینده مرتفع خواهد شد.

تمام این اتفاقات دست به دست هم داده تا هواداران پرسپولیس نیز این اقدام جواد نکونام را به سخره گرفته و مدعی شوند به محض این که جواد نکونام در رختکن زیر سرم رفت و تصویر آن نیز در فضای مجازی چرخید، پول رسیده و مشکلات مالی آبی ها رفع شده است.

به هر روی این یک واقعیت است که بخشی از فضای مجازی طی سال های اخیر ضربات جبران ناپذیری به فوتبال و به ویژه بخش هواداری تیم های مختلف از جمله دو باشگاه پرطرفدار استقلال و پرسپولیس وارد آورده و هرچه سریع تر باید برای آن تدبیری پیدا شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها