کد خبر: 622921
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۵:۲۹
| |

پشت پرده استقلالی شدن امیر عابدزاده/ واکنش عقاب آسیا به این انتقال چیست؟

استقلال در خط دروازه همچنان به دنبال امیر عابدزاده است، به این خاطر که هنوز با حسین حسینی به توافق لازم دست پیدا نکرده است.

پشت پرده استقلالی شدن امیر عابدزاده/ واکنش عقاب آسیا به این انتقال چیست؟
کد خبر: 622921
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ ۱۳:۲۵:۲۹

دروازه‌بان و کاپیتان استقلال روز گذشته در کمپ ناصر حجازی حاضر شد و برای دقایقی با جواد نکونام صحبت کرد اما هنوز حاضر نشده به تمرینات تیمش اضافه شود.

به گزارش خبرورزشی، به نظر می‌رسد پیشنهاد مالی باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد حسین حسینی با مخالفت این دروازه‌بان روبرو شده است. خبرهای رسیده از اردوی آبی حاکی از آن است باشگاه استقلال برای تمدید قراردادکاپیتان خود به دنبال تعدیل قرارداد وی است که این موضوع با مخالفت این دروازه‌بان مواجه شده است. به همین خاطر امیر عابدزاده یکی از گزینه‌های خوب برای استقلال برای تقویت خط دروازه است. به خصوص که این دروازه‌بان جوان نگیزه دارد با درخشش در دروازه استقلال بار دیگر به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.

هم اکنون تنها مانع برای استقلالی شدن امیر پدر است. او با انتشار تصاویری از خود با  امیر در اینستاگرام با لوگوی پرسپولیس به نظر مخالف استقلالی شدن امیر است و به نوعی از او می‌خواهد راهی تیم استقلال نشود! با این حال گفته می‌شود مذاکرات بین امیر و باشگاه استقلال خوب پیش رفته است و محتمل است امروز و فردا استقلالی شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها