کد خبر: 621078
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۹:۱۰:۵۶
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین» از نقل‌وانتقالات سرخ‌ها:

مخالفت درویش با پیشنهاد بیرانوند؛ نظم مالی تیم به هم می‌ریزد/ بیرو رفتنی شد؟

علیرضا بیرانوند برای ماندن در جمع سرخپوشان برای مدیرعامل باشگاه شرط تعیین کرده است.

مخالفت درویش با پیشنهاد بیرانوند؛ نظم مالی تیم به هم می‌ریزد/ بیرو رفتنی شد؟
کد خبر: 621078
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۹:۱۰:۵۶

علیرضا بیرانوند که صبح دوشنبه قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده بود خواستار عقد یک قرارداد جدید با باشگاه پرسپولیس شده است که طبق اطلاعات خبرنگار اعتمادآنلاین مورد موافقت باشگاه قرار نگرفته است. 

به گزارش اعتمادآنلاین، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس بعد از فسخ قرارداد با سرخ‌ها با پیشنهاد جدی از سوی استقلال و یک باشگاه ترکیه‌ای مواجه شده است. رسانه‌ها رقم پیشنهاد استقلال برای دو فصل را 95 میلیارد تومان اعلام کردند که با آپشن تا 120 میلیارد می‌رسد. 

با این حال بیرو به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرد حاضر است با سالی 40 میلیارد قرارداد جدیدی با پرسپولیس به امضا برساند. بیرانوند تاکید کرده به خاطر پرسپولیس حاضر شده مبلغ قابل توجهی تخفیف بدهد. اما طبق اطلاعاتی که منابع مطلع در اختیار خبرنگار اعتمادآنلاین قرار داده‌اند، رضا درویش با پیشنهاد بیرو مخالفت کرده است. طبق این اطلاعات دلیل مخالفت مدیرعامل پرسپولیس دو چیز بوده: به هم ریختن نظم مالی تیم و غیر قانونی بودن فسخ بیرانوند. 

در واقع رضا درویش معتقد است اگر حاضر شود به بیرانوند سالی 40 میلیارد بدهد نظم مالی تیم به هم می‌ریزد و بازیکنان تازه‌وارد و قدیمی را متوقع می‌کند در حالی که منابع مالی باشگاه محدود است. از طرف دیگر تیم حقوقی پرسپولیس می‌گوید فسخ قرارداد بیرانوند غیر قانونی بوده و این بازیکن باید به قراردادی که سال گذشته امضا کرده بود برگردد و باشگاه حاضر نیست قرارداد جدیدی با گلر ملی‌پوش به امضا برساند. 

به این ترتیب شاید بیرانوند پیش از گذشته متقاعد شود که پرسپولیس را به مقصد استقلال یا باشگاهی دیگر ترک کند. 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها