کد خبر: 621018
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۳:۴۵:۳۰
| |

خرید لالیگایی برای قرمزها نهایی شد

بازیکن لالیگا به جمع قرمزهای تبریزی اضافه شد.

خرید لالیگایی برای قرمزها نهایی شد
کد خبر: 621018
|
۱۴۰۲/۰۴/۱۳ ۱۳:۴۵:۳۰

جدیدترین خرید خارجی لیگ برتر ایران از اسپانیا انجام می‌شود. این ستاره اسپانیایی که فصل گذشته به صورت قرضی از کادیز جدا شده بود، با پایان قرارداد قرضی از این تیم اسپانیایی جدا شده و به لیگ ایران خواهد آمد. او سال گذشته در لاس پالماس در لالیگا دو بازی کرد و در ۲۶ بازی موفق شد سه گل هم به ثمر برساند. پیش از آن نیز خیمنز یک نیم فصل در ایبزا بازی کرد و یک گل با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

به گزارش ورزش سه، خیمنز ۲۸ ساله که سابقه حضور طولانی در لالیگا یک و دو را دارد، به عنوان هافبک راست و چپ بازی می‌کند و جایگزین خایمه رومرو و محمدرضا عباسی خواهد شد. او همچنین تجربه بازی در پست هافبک کناری، هافبک تهاجمی و حتی مدافع چپ را هم دارد.

نکته جالب اینکه او از محصولات آکادمی رئال مادرید محسوب می‌شود و در تیم C و B رئال مادرید هم حضور داشت و 61 بازی برای این تیم انجام داد که با 9 گل و 13 پاس گل همراه شد. عمده دوران حضور این بازیکن اسپانیایی در ختافه  بود که ابتدا به عنوان بازیکن قرضی و سپس قطعی انجام شد که با اثرگذاری روی شش گل و پاس گل همراه شد.

آلوارو خیمنز اسپانیایی مهم‌ترین خبر تراکتور در نقل و انتقالات تابستانی است که یکی از ۷ سهمیه خارجی و لژیونر سرخپوشان تبریزی را به خود اختصاص می‌دهد. نکته جالب اینکه اگر انتقال نهایی قرضی باشد، او در لیست بزرگسالان تراکتور حضور نخواهد داشت و جزو شش سهمیه آزاد قرار خواهد گرفت.

خیمنز همچنین بعد از تمدید قرارداد سه بازیکن خارجی و جذب شجاع خلیل‌زاده، پنجمین سهمیه خارجی و لژیونر تراکتور را به خود اختصاص می‌دهد و حالا خمس امکان جذب دو بازیکن دیگر از این دسته را هم خواهد داشت.

او اولین خرید اسپانیایی این فصل فوتبال ایران محسوب می‌شود که بعد از خایمه رومرو، دومین بازیکن تراکتور از این کشور هم خواهد بود. احتمال دارد خمس حداقل یک بازیکن دیگر را هم از لالیگا به خدمت بگیرد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها