کد خبر: 612247
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۰۶:۰۴:۱۶
| |

گزینه جذاب استقلال و پرسپولیس پرید

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران قرارداد خود را با آاک آتن به مدت دو فصل دیگر تمدید کرد.

گزینه جذاب استقلال و پرسپولیس پرید
کد خبر: 612247
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۱ ۰۶:۰۴:۱۶

احسان حاج‌صفی پس از بازگشت به لیگ برتر ایران دو فصل و نیم در تراکتور حضور داشت و در میانه لیگ بیستم بود که به سپاهان پیوست تا محرم نویدکیا همبازی قدیمی‌اش را در مسیر کسب قهرمانی کمک کند. این حضور اثرگذار بود و اگرچه منجر به قهرمانی با سپاهان نشد، اما بار دیگر فضا را برای بازگشت کاپیتان تیم ملی به فوتبال اروپا باز کرد و او در ۳۱ سالگی به آاک آتن یکی از قطب‌های فوتبال یونان پیوست.

به گزارش ورزش سه، حاج صفی طی دو فصل گذشته یکی از بازیکنان کلیدی آاک بوده و در فصل جدید نیز که این تیم در آستانه قهرمانی قرار دارد، یکی از شاخص‌ترین بازیکنان آاک به شمار می‌رود، تا زمزمه‌های چند هفته اخیر رسانه‌های یونانی سرانجام به واقعیت بدل شود و قرارداد حاج صفی به دو مدت دو فصل دیگر تمدید شود.

حاج صفی که پیش‌تر سابقه عضویت در پانینیوس و المپیاکوس دو تیم دیگر سوپر لیگ یونان را دارد، به عنوان یکی از بازیکنان باتجربه این لیگ شناخته می‌شود. او فصل گذشته ۲۸ مرتبه ( ۲۰ حضور فیکس و ۸ حضور تعویضی) برای آاک داشت و در این فصل و در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها در ۲۸ مسابقه (۲۷ حضور فیکس و یک حضور تعویضی) برای تیمش به میدان رفته، تا مشخص شود چرا مدیران باشگاه یونانی به دنبال تمدید قرارداد با کاپیتان اول تیم ملی فوتبال ایران بوده‌اند و با او قرارداد دو ساله امضا کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها