کد خبر: 618599
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۵:۱۸
| |

خودکار قرمز یحیی روی نام چهار پرسپولیسی

شرایط لیست بزرگسالان پرسپولیس در شرایط کنونی به شکلی است که یحیی گل محمدی برای جذب نفرات جدید باید از نام‌های بزرگی در تیمش عبور کند.

خودکار قرمز یحیی روی نام چهار پرسپولیسی
کد خبر: 618599
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۲:۵۵:۱۸

 یحیی گل‌محمدی روز گذشته از اعلام نام سه بازیکن برای مذاکره و جذب توسط مدیران خبر داد. این در حالیست که پیش‌بینی می‌شد پرسپولیس در نقل و انتقالات تابستانی حضوری فعال‌تر به جهت در پیش داشتن لیگ قهرمانان آسیا داشته باشد.

به گزارش ورزش سه، با این حال اکنون طبق قوانین جدیدی که برای لیست بازیکنان حاضر در لیگ برتر در فصل بیست و سوم در نظر گرفته شده، باید شاهد تغییرات جالبی بود و این مساله کار مربیان را نیز سخت‌تر خواهد کرد.

پرسپولیس در حال حاضر در لیست بزرگسالان خود (با حذف لیست زیر 25 سال) این نفرات را در اختیار دارد:

1-  علیرضا بیرانوند

2-  احمد گوهری

3-  مرتضی پورعلی گنجی

4-  دانیال اسماعیلی‌فر

5-  علی نعمتی

6-  فرشاد فرجی

7-  وحید امیری

8-  کمال کامیابی نیا

9-  سینا اسدبیگی

10-   مهدی ترابی

11-   لئاندرو پریرا

12-   سروش رفیعی

13-   سیامک نعمتی

14-   مهدی عبدی

( در این لیست نام محمد عمری و وحدت حنانوف در لیست زیر 23 سال قرار خواهد گرفت)

این در حالیست که این بازیکنان نیز قراردادشان با پرسپولیس به پایان رسیده و در لیست انتظار برای تمدید قرارداد هستند:

1-  سعید صادقی

2-  عیسی آل کثیر

3-  گئورگی گولسیانی

4-  میلاد سرلک

5-  امید عالیشاه

6-  شیخ دیاباته

با در نظر گرفتن این موضوع که قرارداد شیخ دیاباته با این تیم تمدید نخواهد شد، اکنون 5 بازیکن در لیست انتظار تمدید قرار دارند و 14 بازیکن نیز در لیست بزرگسالان فعلا سهمیه تیم را اشغال کرده‌اند.

این در حالیست که طبق قوانین فصل جدید هر تیم قادر خواهد بود لیست 33 نفره‌ای بر اساس شرایط ذیل به سازمان لیگ برای حضور در رقابت‌ها اعلام کند:

19 بازیکن سهمیه بزرگسال

6 بازیکن زیر 23 سال

6 بازیکن زیر 21 سال

یک سهمیه 6 نفره تحت عنوان (سایر بازیکنان) برای بازیکنان سرباز، قرضی، تیم ب و آکادمی (ثبت شده در رده پایه‌های همان باشگاه) که فاقد محدودیت سنی است.

این موضوع اکنون چالش سختی برای یحیی گل محمدی و پرسپولیس شکل خواهد داد. در لیست بزرگسالان کنونی باشگاه 14 بازیکن حاضر هستند و 5 بازیکن در انتظار تمدید قرارداد قرار دارند. با در نظر گرفتن این موضوع که سرمربی سرخ‌ها نام سه بازیکن را نیز برای جذب به باشگاه اعلام کرده است، از هم اکنون و بدون در نظر گرفتن اتفاقات بعدی در این تیم باید منتظر ماند و دید یحیی از بین بازیکنان کنونی 4 بازیکنی که با خط قرمز و خروج از لیست مواجه خواهد کرد چه کسانی خواهند بود.

احتمال نزدیک به واقعیت خروج چهار بازیکن کنونی البته ممکن است با اعلام نیاز بعدی این تیم برای جذب نفرات جدیدتر با تغییراتی نیز همراه شود و حتی افزایش نیز یابد و باید منتظر روند نقل و انتقالاتی باشگاه ماند.

طی روزهای اخیر نام‌های زیادی به صورت شایعه مطرح شده‌اند که البته نزدیک به واقعیت نیز بوده‌اند و باید دید طی ساعات آتی که یحیی به تهران بازخواهد گشت و کار را به صورت رسمی استارت می‌زند، پیراهن پرسپولیس را از کدام بازیکنان پس خواهد گرفت.

  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها