کد خبر: 618588
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۳:۲۵:۰۰
| |

محبی و قایدی دلیل اصلی باخت‌های دربی بودند!

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال بر این عقیده است که وینگرهای این تیم در فصل گذشته کارایی خاصی نداشته‌اند.

محبی و قایدی دلیل اصلی باخت‌های دربی بودند!
کد خبر: 618588
|
۱۴۰۲/۰۳/۳۰ ۱۳:۲۵:۰۰

ادموند اختیر پیشکسوت آبی‌ها در مورد شرایط استقلال و عدم انتخاب سرمربی این تیم گفت: ما هر روز خبرهای مختلفی می‌شنویم و نمی‌دانیم بالاخره قرار است مربی ایرانی انتخاب شود یا خارجی. اگر این پروسه طولانی شود دودش به چشم هواداران می‌رود، چون آنها صاحبان اصلی استقلال هستند. امیدوارم داستان‌های فصل گذشته تکرار نشود و استقلال هرچه زودتر با انتخاب سرمربی وارد بازار نقل‌وانتقالات شود.

به گزارش تسنیم، وی با اشاره به قراردادهایی که در فصل گذشته با بازیکنان استقلال بسته شده است و این تیم برای فصل بعد فقط دو جای خالی دارد، تأکید کرد: قراردادهای بازیکنان آنقدر چرب و نرم است که هیچ‌کدام از آنها حاضر نیستند از استقلال جدا شوند و جالب اینجاست که در فصل گذشته هیچ کمکی هم به تیم نکردند. من معتقدم استقلال هر طور که شده باید بازیکنان ناکارآمد را بیرون یا اینکه آپشن‌ها یا قراردادهای آنها را رسانه‌ای کند تا مردم بدانند که بازیکنان با چه شرایطی قرارداد بسته و نتوانسته‌اند به تیم کمک کنند. 

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره مقایسه قرارداد دروازه‌بان سوم این تیم با قرارداد علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس تصریح کرد: مطمئن باشید قرارداد بیرانوند بالای 30 میلیارد است، ولی او هر چقدر پول گرفته نوش جانش، چون گلر اول ایران است و همه می‌دانند چقدر در پرسپولیس تأثیر مثبتی داشت و حتی 100 میلیارد هم بگیرد شایستگی‌اش را دارد. شما دیدید که امسال چه هزینه‌ای برای جذب مهدی قایدی و محمد محبی انجام شد، ولی آنها کارایی لازم را در استقلال نداشتند. 

اختر در پایان خاطر نشان کرد: منظور من از کارایی این است که این بازیکن‌ها بتوانند در بازی‌های بزرگ عملکرد خوبی داشته باشند و به اصطلاح فوتبالی‌ها بازی را برای استقلال دربیاورند. استقلال در دو بازی مقابل پرسپولیس شکست خورد که دلایل اصلی این باخت‌ها مهدی قایدی و محمد محبی بودند. به نظر من هر دوی آنها در دو دربی آخر نتوانستند کاری انجام دهند. وقتی روی یک بازیکن اسم فوتبالیست بزرگ گذاشته می‌شود باید بازی را دربیاورد نه اینکه هیچ کاری انجام ندهد. متأسفانه این دو بازیکن در بازی‌های بزرگ نتوانسته‌اند به استقلال کمک کنند. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها