کد خبر: 618223
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۳:۱۹:۲۰
| |

عضو کمیته فنی استقلال منکر حضور در کمیته فنی شد/ حجت کریمی را نمی‌شناسم!

پیشکسوت باشگاه استقلال صحبت‌های تندی علیه شرایط این باشگاه انجام داد.

عضو کمیته فنی استقلال منکر حضور در کمیته فنی شد/ حجت کریمی را نمی‌شناسم!
کد خبر: 618223
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۸ ۱۳:۱۹:۲۰

بهتاش فریبا می گوید حجت کریمی را اصلا نمی شناسد که بخواهد عضو کمیته فنی باشگاه تحت مدیریت او باشد!

به گزارش طرفداری، بهتاش فریبا در مورد شرایط کمیته فنی استقلال گفت: از روزی که این خبر منتشر شده، من را رها نمی کنند. من ایران نبودم، پنجشنبه برگشتم. پرویز مظلومی وویس گذاشته بود که با اجازه نام شما را به عنوان عضو کمیته فنی رد کردیم.

او ادامه داد: سوال فنی من این است، از چه کمیته فنی صحبت می کنید؟ آنطور که من متوجه شدم این کمیته یک ساعت جلسه داشتند و روی جواد نکونام به جمع بندی رسیدند. دیگر هم جلسه ای برگزار نشده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا در جلسه بعدی کمیته فنی حضور پیدا می کند یا نه هم گفت:

اصلا نمی روم. این کمیته وجاهتی ندارد که من عضو آن شوم. مگر می شود در این مقطع در طول یک هفته یک جلسه یک ساعته برگزار شود؟ این کمیته هر روز باید 5 ساعت جلسه داشته باشد. از یک طرف شنیده ام افراد نامربوط در این جلسه بوده اند که این جای تاسف دارد.

فریبا در مورد انتخاب اعضای کمیته فنی هم گفت: اعضای کمیته فنی را چه کسی انتخاب کرده؟ من که نمی دانم. در دوره آقای شفر ما اعضا را معرفی کردیم، هم مربی جوان بود و هم افراد با تجربه، هم دروازه بان سابق داشتیم و هم مدافع، دروازه بان، هافبک و مهاجم. شاید کسی نداند ولی مجید رضایی که در کمیته فنی دوره ما حضور داشت، در کلاس های لایسنس A  آسیا شاگرد اول شده بود. در دوره شفر هم کمیته فنی خوب نبود چون در نهایت منحل شد. مگر می شود با یک ساعت گفت جلسه کمیته فنی تشکیل شده است؟

او در پایان گفت: یک زمان من آن طرف دنیا هستم، مصطفی آجورلو، علی فتح الله زاده یا واعظ آشتیانی من را برای عضویت در هیات مدیره انتخاب می کنند، خب من این افراد را می شناسم ولی من اصلا اسم حجت کریمی را هم نشنیده ام و او را نمی شناسم. ایشان فرد محترم و عزیز ولی من وقتی کسی را نمی شناسم چطور می توانم به عضویت کمیته فنی ایشان در بیایم؟ همین الان هم می گویم، من از بیرون هر کاری باشد انجام می دهم، همانطور که در سال های قبل انجام داده ام ولی عضو کمیته فنی نمی شوم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها