کد خبر: 617456
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۴:۴۶:۵۸
| |

ستاره جدید فوتبال ایران با ۲۵ میلیارد تومان زردپوش شد

سپاهان جنگ بر سر خرید پدیده ایران را از استقلال و پرسپولیس بُرد!

پدیده فوتبال ایران که در آخرین اردو از لیست اعزامی کارلوس کیروش به جام جهانی خط خورد، با باشگاه سپاهان به توافق رسید.

سپاهان جنگ بر سر خرید پدیده ایران را از استقلال و پرسپولیس بُرد!
کد خبر: 617456
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۴:۴۶:۵۸

سامان فلاح مدافع تیم ملی امید، جزو آن دسته از بازیکنانی است که سه غول فوتبال ایران خواهان خرید او بودند.

به گزارش خبرورزشی، استقلال، پرسپولیس و سپاهان هر سه تمایل داشته و دارند که یکی از خوش آتیه ترین بازیکنان فوتبال ایران را جذب کنند که به نظر می‌رسد بالاخره تیم اصفهانی موفق شد جنگ خرید سامان فلاح را از دو رقیب تهرانی ببرد.

خبردار شدیم باشگاه پیکان برای حل مشکلات مالی خود حاضر است سامان فلاح مدافع جوان خود را به فروش برساند. این باشگاه قیمت فلاح را برای تیم‌های داخلی ۲۵ میلیارد تومان اعلام کرده است و حاضر است در ازای دریافت این مبلغ مدافع جوانش را انتقال دهد. این در حالی است که فصل گذشته مجتبی حسینی به‌شدت مخالف جدایی این بازیکن بود و اعلام کرد اگر او برود هیچ تضمینی برای بقای تیمش در لیگ نخواهد داد. به همین خاطر پیکانی‌ها به دنبال این بودند که فلاح را در زمستان فروخته و مشکل مالی‌ خود را حل کنند که باز هم شرایط پیکان و مخالفت سرمربی این تیم چنین اجازه ای نداد.

پیکانی‌ها اما در همان مقطع تصمیم گرفتند سامان فلاح را در تابستان به فروش برسانند منتهای مراتب یک تصادف وحشتناک نزدیک بود کار دست این بازیکن مستعد بدهد. حالا مدتی می‌شود او از شر آن تصادف و مصدومیت خلاص شده و به تیم امید نیز دعوت شده است.

فلاح در تابستان مورد توجه باشگاه سپاهان هم بود اما مورایس دو مدافع خارجی برای تیمش جذب کرد و پروژه خرید این بازیکن بسته شد. جالب آن که استقلال هم یکی از تیم‌های خواهان سامان فلاح بود  که می‌خواست با انتقال بازیکن به پیکان، مدافع ملی‌پوش این تیم را جذب کند اما تیم تهرانی اعلام کرد فقط با دریافت پول نقد فلاح را واگذار خواهد کرد! یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که خودش یک مدافع میانی ملی پوش بوده و در جام جهانی ۲۰۰۶ آلمان موفق به گلزنی شده نیز از سبک بازی سامان فلاح خوشش می‌آید.

با این وجود سپاهان ظاهرا موفق شده رضایت اولیه باشگاه پیکان را برای خرید سامان فلاح جلب کند. گفته می‌شود باشگاه پیکان در فصل جدید نیز قصد دارد با حداقل هزینه در لیگ برتر شرکت کند و بخشی از بودجه لیگ بیست و سوم را از فروش سامان فلاح به تیم سپاهان تأمین کند!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها