کد خبر: 617436
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۳:۱۶:۳۵
| |

توافق گل‌گهر با سرمربی اروپایی قطعی شد

یکی از مقامات باشگاه گل گهر سیرجان از به نتیجه رسیدن مذاکرات و قطعی شدن توافق این باشگاه با مارینوس اوزونیدوس سرمربی یونانی خبر داد.

توافق گل‌گهر با سرمربی اروپایی قطعی شد
کد خبر: 617436
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۳ ۱۳:۱۶:۳۵

این مقام باشگاه گل گهر سیرجان افزود: اوزونیدوس سرمربی یونانی سابقه درخشانی در سال های گذشته دارد و هدایت تیم های مطرح آ.ا.ک آتن و پاناتیناکوس یونان را در کارنامه داشته که حتی سابقه قهرمانی با برخی تیم ها در کارنامه او دیده می شود.

به گزارش ایرنا، وی اظهار داشت: این سرمربی یونانی باتجربه تا چند روز آینده برای انعقاد قرارداد با سیرجانی ها به ایران می آید.

اکثریت بازیگنان گل گهر ساز جدایی زدند

این مسئول همچنین با بیان اینکه انتقال محمد خدابنده‌لو هفابک تدافعی این تیم به پرسپولیس قطعی شده است عنوان کرد: اکثریت بازیکنان تیم فوتبال گل گهر سیرجان ساز جدایی از این تیم رده اند و با چهره ای جدید از این تیم در فصل جاری روبه رو خواهیم بود.

برخی رسانه های محلی نیز از جدا شدن و اتمام قرارداد ۱۹ بازیکن تیم فوتبال گل گهر سیرجان در فصل جاری خبر داده اند.

معرفی سرمربی جدید گل‌گهر

ماریوس اوزونیدوس مربی ۵۴ ساله‌ای است که از سال ۲۰۰۴ تا همین چند هفته قبل به صورت مداوم به مربیگری در تیم‌های مختلف پرداخته است. او در دوران بازی یکی از ملی‌پوشان سرشناس فوتبال یونان بود. وی که در پست فوروارد نیز توپ می‌زده، در تیم‌های بزرگی بازی کرده و ۴۹ بازی ملی و چهار گل برای تیم ملی یونان در کارنامه‌اش ثبت شده است.

۲ سال پایانی گذشته نیز اوزونیدوس هدایت تیم های الفیصلی عربستان را برعهده داشته و در لیگ قهرمانان آسیا سابقه نشستن روی نیمکت این تیم را دارد که الفیصلی در آن رقابت ها با نتیجه یک بر صفر مقابل فولاد خوزستان شکست خورد و همچنین بر اساس گفته ها الفیصلی با این سرمربی به دسته پایین تر سقوط کرده است.

کریم انصاری‌فرد و مسعود شجاعی در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۶ لیگ یونان در تیم پانینیوس شاگرد اوزونیدوس بودند و جزو مهره‌های موثر تیم او محسوب می‌شدند که آشنایی او نسبت به بازیکنان ایرانی از گذشته این تیم هاست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها