کد خبر: 616996
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ۱۸:۴۹:۳۰
| |

حمله هواداران پرسپولیس به فدراسیون پس از لو رفتن مبلغ خرید پیام نیازمند

دروازه بان ملی پوش پرسپولیس قرارداد خود با باشگاه سپاهان اصفهان را به مدت ۲ سال دیگر تمدید کرد.

حمله هواداران پرسپولیس به فدراسیون  پس از لو رفتن مبلغ خرید پیام نیازمند
کد خبر: 616996
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ ۱۸:۴۹:۳۰

بر اساس توافق میان باشگاه سپاهان اصفهان و پورتیموننزه، این بازیکن پس از یک سال بازی قرضی در تیم ایرانی درصورت درخواست خرید قطعی پیام نیازمند باید یک میلیون یورو به تیم پرتغالی بپردازد. با پرداخت این مبلغ برای صدوررضایتنامه پیام نیازمند به علاوه مبلغ قرارداد خود این دروازه بان ملی پوش، او تبدیل به گران ترین بازیکن لیگ برتر ایران خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، نیازمند تابستان سال ۲۰۲۱ به تیم پورتیموننزه پرتغال ملحق شده بود و در فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به‌صورت قرضی به عضویت سپاهان درآمد. حالا سایت «Maisfutebol» پرتغال درباره قرارداد جدید نیازمند، به نقل از منابع خبری خودش ادعا کرد که پورتیموننزه یک میلیون یورو از این انتقال قطعی سود برده است. نیازمند در فصل ۲۲-۲۰۲۱ پنج مسابقه با پیراهن پورتیموننزه به میدان رفت و ابتدای سال گذشته به سپاهان بازگشت.

جمعه گذشته، مهدی تاج بعد از حضور در آخرین تمرین تیم فوتبال امید پیش از اعزام به تورنمنت غرب آسیا درخصوص قانون جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران اظهار داشت: " سه موضوع برای ما مطرح است. یکی اینکه شما از تراز مالی باشگاه‌ها مانند من اطلاع ندارید. شک نکنید ادعای درستی است. من تراز مالی باشگاه‌ها را یک به یک دیده‌ام و هیچ باشگاهی سوددهی وجود ندارد. از موارد فیرپلی مالی یکی این است که هزینه‌ها را باید کنترل کرد و دیگری اینکه درآمدها را احصا کرد. الان درآمد باشگاه‌هایمان از کجا است؟ توانستیم حق پخش را بگیریم؟ الان که مشغول حذف حق پخش از برنامه هفتم توسعه هستند. یکی از مواردی است که امیدوارم مجلس به ما کمک کند و در برنامه هفتم توسعه بگذارد یا حداقل شکل آن به گونه‌ای باشد که گرفتاری‌ها حل شود. این جزو مراحل صدور مجوز حرفه‌ای لیگ قهرمانان آسیا است و اتفاقاً جزو دستور هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال برای نشست فردا هم به شمار می‌رود. ضمانت اجرایی ابلاغیه سقف قرارداد این است که کمیته انضباطی دو بند دارد. فردا روی این موارد در نشست هیئت رئیسه بحث می‌شود و هیچ کدام آن‌ها تصویب شده نیست. چون دیدم همه می‌گویند خوب است، اما ضمانت اجرایی آن کجاست. اگر کسی خارج از موارد ذکر شده ثبت کند، طرف مقابل می‌تواند به کمیته انضباطی اعتراض کند و می‌تواند نتیجه سه بر صفر شود. دومین ضمانت این است که جریمه‌های مالی برای این در نظر بگیریم که کسی نرود که خارج از آن ثبت کند. یکبار برای قرارداد بازیکنان این تجربه را داشتیم، اما ما الان برای قرارداد بازیکن قرارداد نداریم و این مربوط به باشگاه‌هاست."

پس از انتشار گزارش سایت پرتغالی درمورد مبلغ خرید دروازه بان ملی پوش سپاهان اصفهان، کاربران پرسپولیسی در فضای مجازی به مهدی تاج حمله کرده و از او پرسیده اند: آیا بازی های سپاهان هم سه - صفر می شود؟ این درحالی است که پیش تر شایعاتی مبنی بر اینکه قانون سقف بودجه بیشتر شامل استقلال و پرسپولیس (زیر مجموعه وزارت ورزش و جوانان) می شود!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها