کد خبر: 614164
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۲۲:۱۵:۲۰
| |

بازیکن برزیلی تیم رئال مادرید:

لالیگا متعلق به نژادپرستان است

ستاره برزیلی تیم رئال مادرید معتقد است لالیگاه بهشت نژادپرستان است.

کد خبر: 614164
|
۱۴۰۲/۰۳/۰۱ ۲۲:۱۵:۲۰

در هنگام بازی یکشنبه شب میان رئال مادرید و والنسیا طرفداران والنسیا شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور بازیکن رئال سر دادند که این موضوع باعث ناراحتی او و ترک بازی برای چند دقیقه شد. به گزارش شفقنا، مهاجم ملی پوش 22 ساله برزیلی پس از این رخداد بیانیه ای قوی صادر کرد و گفت که لالیگا متعلق به نژادپرستان است و چندین بازیکن برزیلی از وی حمایت کردند.

رئیس جمهور برزیل، لوئیز داسیلوا، در یک کنفرانس خبری در پایان اجلاس G7 در هیروشیما، ژاپن هم این آزار را محکوم کرد و گفت: او مورد حمله قرار گرفت. او را میمون خطاب کردند.

وینیسیوس بارها در لالیگا مورد هدف قرار گرفته است و آخرین حادثه در مستایای والنسیا زمانی رخ داد که مورد آزار نژادپرستانه یک هوادار این تیم قرار گرفت. وینیسیوس پشت دروازه مقابل هواداران ایستاد و به مقصر ظاهری اشاره کرد. به همین خاطر بازی در نیمه دوم چند دقیقه به تعویق افتاد.

وینیسیوس در پایان بازی به دلیل ضربه زدن به هوگو دورو در یک نزاع در وقت اضافه اخراج شد و والنسیا با گل نیمه اول دیگو لوپز به پیروزی رسید. وینیسیوس زمین را ترک کرد و با دستانش به نشانه رفتن والنسیا به لیگ دسته دوم اسپانیا اشاره کرد.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید هم در این باره گفت: فوتبال اسپانیا باید برای توقف مسابقات آماده باشد.

آنچلوتی گفت: لیگ اسپانیا مشکل دارد و وینیسیوس مشکل نیست بلکه وینیسیوس قربانی است. مشکل بسیار جدی وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها